Hjælp til min pc´er

Min pc´er har en rimelig hurtig ASDL-forbindelse og plejer altså at virke hurtigt.

Jeg har oplevet herinde, at når jeg skriver et indlæg og poster det så tager det ligeså langt tid som denne her vinter, at sende.

Når jeg svarer på en tråd er der sket 55 ting derinde - nå ja overdrivelse fremmer forståelsen.

Er det fordi vi er så mange “på” herinde eller er det min pc´er der opfører sig mærkeligt?

Det er ikke din PC men forum der opføre sig lidt underlig :slight_smile:

Næ nej , det er ikke kun hos dig det driller, men måske er det når det er mange på at siden virker langsommer :?

Ok.

Tak.

altså piger, det var her i skulle ha fortalt Mai at det kun var hos hende problemet var, dette ville ha været et hit uden lige og et rigtig godt grin.:høhø::høhø::høhø:

men nu har i jo røbet den store “hemlighed”.

selv har jeg osse problemet, men ikke altid, det er mest om aftenen hvor der er mest trafik her på forummet

Hvis den ikke tager det med det samme, så trykker jeg bare een gang til, og så kommer den og siger noget med at man ikke må poste så hurtigt efter hinanden, men så skal man ikke sidde og vente :tihi:

Tigerdyr den var slet ikke sjov :ked:

Jeg er jo håbløs, når det kommer til det hersens apparatur og jeg ville jo blive helt kuldret hvis der var noget galt med “min trofaste ven”. Alt foregår jo gennem den. Bank, arbejde, kommunikation med vennerne (som du så ikke er i blandt :S ) osv osv osv.

[quote=Johnny;341234]altså piger, det var her i skulle ha fortalt Mai at det kun var hos hende problemet var, dette ville ha været et hit uden lige og et rigtig godt grin.:høhø::høhø::høhø:

men nu har i jo røbet den store “hemlighed”.

selv har jeg osse problemet, men ikke altid, det er mest om aftenen hvor der er mest trafik her på forummet[/quote]

Beklager Johnny, jeg har svært ved at stikke en løgn, også selv om den kun er hvid :høhø: