Hjælp til misling

Den her smukke kun halvstore misling har slået sig ned foran mit hus. Den er meget kontaktsøgende og den var mega sulten. Den har fået en kasse med tæppe inde i en plastic skraldespand og mad og vand. Men den kan ikke flytte ind her. De andre dyr - hunden og mine tre katte - vil den ikke. Og jeg kan ikke overskue flere forsøg på sammenføring nu.
Jeg har fremlyst den på vores landsbys fb side. Og på Lund kattehjems fb side.
Den er meget sød og kælen og det er meget koldt udenfor. Gode råd eller adoption modtages hjertens gerne. <3

:frowning:

Lille mis da :cry:
Har du hørt, om de har plads på Lund Kattehjem? Ellers kunne du prøve at kontakte Brita Rodam med hittekat.dk :relaxed:
Hvor længe har den været hos jer?

1 Synes om

Jeg opdagede ham først i morges. Jeg er i kontakt med Lund nu. Men fint med det tlf nummer, hvis de ikke kan tage ham. Der er måske ik plads.
To har tilbudt at køre. :slight_smile: <3

5 Synes om

Så er aftalen i stand. Lund tager ham. En venlig mand henter ham. Og jeg giver tilskud til Lund kattehjem. En meget vellykket aktion. :blush:

13 Synes om

vi er klar til afhentningen :blush:

15 Synes om

Det var dejligt, at der så hurtigt kom en løsning på det :slight_smile: Så må vi håbe, hun får et godt, nyt hjem. Hvis ikke en ejer dukker op. Men det er vel ikke sandsynligt.

2 Synes om

Jeg synes det er for koldt at vente. Og jeg har skrevet på vores fb side herude, hvor den er på vej hen, hvis nu nogen skulle savne ham :slight_smile:

5 Synes om

Klog mis, der har fundet hen til det rigtige sted. :slight_smile:

5 Synes om

Tak Andreas det var sødt sagt. :blush: Jeg sagde også til ham at han lige skulle klare nogle dage på internatet og neutraliseres osv. Men at han nok skulle ende med at få et godt hjem. :heart_eyes:

6 Synes om

Lund har lige skrevet at han putter trygt med den tøjkanin han fik med af mig. Han er blevet døbt Janus. :heart_eyes:

11 Synes om

Tak fordi du hjalp ham - du fortjener en stor buket blomster - men du må nok nøjes med disse her

:blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst:

2 Synes om

Tusinde tak dem er jeg også glad for Eva. Og så behøver jeg ikke at give dem vand. :yum:

3 Synes om

Update. Misling har fået et nyt hjem. Det var kærlighed ved første blik. :heart_eyes:

10 Synes om

Hvor er det en dejlig og livsbekræftende historie; eksempel på at det jo nytter noget at lige gøre det der ekstra.

En kat er kommet ind fra kulden og fundet sit eget lille smørhul.

Tak for at du tog dig tiden til at hjælpe ham på vej til smørhullet :heart:

3 Synes om

Ja og så vidt jeg forstod, så var det en ansat på kattehjemmet der forelskede sig. :ok:

3 Synes om

Og det var faktisk den frivillige chauffør, der kørte over 100 km for at hente misling her hos mig og køre ham til kattehjemmet (jeg har ingen bil) der skrev at den havde fået et godt hjem. Verden ville se anderledes ud hvis der var flere af han slags! :heart_eyes_cat:

6 Synes om

Må lige dele! her er han åbenbart med et andet familiemedlem i hans nye familie! :heart_eyes_cat:

[

11 Synes om