Hjælp til moderløse killinger

Hej allesammen

Jeg er ansat ude på Dyreværnet i Rødovre, og jeg skriver herinde fordi vi lige har fået indleveret 3 moderløse killinger der er under en uge gamle. De har i hvert fald ikke fået øjne endnu.
Det er forsøgt at finde moderen, men desværre uden held. Normalt har vi selv mødre hvor vi kan lægge dem til, men de mødre vi har pt. har desværre meget større killinger, og vil derfor ikke kunne tage de her små pus til sig.

Derfor skriver jeg nu her, for at høre om jeg kunne være heldig at der er nogle herinde fra der har (eller kender nogle der har) en kat der har fået killinger for kort tid siden og som ville kunne tage de tre her ind, som en plejefamilie for internatet.
Der bliver lavet en plejefamiliekontrakt, og vi hjælper med mad, modermælkerstatning osv, men vi kan ikke tilbyde betaling for det. Man skal helst have bil, da man skal have mulighed for at kunne komme herud i dagtimerne (når vores dyrlæge er her) hvis killingerne bliver syge.

Hvis du har mulighed for at hjælpe, eller kender nogle der kan, kontakt mig da hurtigst muligt på telefonnummer ********.
Jeg tager selv killingerne med hjem i nat, hvis det ikke er lykkes at finde en inden, men jo før jo bedre for dem. :o)

Mvh Susan

Åh, jeg krydser fingre for, at der er nogen, der kan hjælpe de små :slight_smile:

mvh. tina

:kryds::kryds::kryds:

Skynd dig at kontakte www.hittekilling.dk - de har plejefamilier i hele landet.

Therese - Men normalt ikke plejefamilier med hunkatte med killinger og sidst jeg hørte til deres sager tog de kun mod killinger de selv overtog - dvs. de ikke kom tilbage til internat osv. :slight_smile:

Jeg synes, at jeg har læst om amme-tjeneste på flere klubsider.
Men om det var hovedklubberne, eller også specialklubberne :?
Det er der sikkert andre herinde, der ved :?

:tak:

Ja, det har du ret i… de finder selv nye hjem til dem…

:inlove::inlove:

Hej Allesammen

Vi har her til eftermiddag fundet en missemor, som har killinger på 15 dage, som tog dem til sig med det samme. Så det er bare super dejligt, og nu har killingerne i hvert fald de bedste betingelser for at overleve! :hjerte:

  • Susan

[quote=Susan;279931]Hej Allesammen

Vi har her til eftermiddag fundet en missemor, som har killinger på 15 dage, som tog dem til sig med det samme. Så det er bare super dejligt, og nu har killingerne i hvert fald de bedste betingelser for at overleve! :hjerte:

  • Susan[/quote]

Åhhhhhhh hvor er det dejligt at høre :thumbup: