Hej Alle
Jeg vil ha sat nogle kokader op på vægen men mangler inspiration.
Har selv nogle ideer om hvordan.
Sidder der nu en med en bedre løsning end den jeg selv er kommet frem til ville det være super.
post gerne med billeder. ![]()
Hej Alle
Jeg vil ha sat nogle kokader op på vægen men mangler inspiration.
Har selv nogle ideer om hvordan.
Sidder der nu en med en bedre løsning end den jeg selv er kommet frem til ville det være super.
post gerne med billeder. ![]()
Hvad er din idé så? ![]()
Vi har haft (og får nok igen) kokarderne hængende på en wire.
Det samme som Jer med med fiskesnørre men tror ikke jeg kan få den stram nok.
Hmm, jeg ved heller ikke, om fiskesnøre måske vil være så godt til det…
Til wiren har vi sådan en krog-dims, så vi kan hænge wiren nogenlunde stramt og så lige stramme det sidste til bagefter. Når vi engang finder wiren, så skal jeg nok tage et billede ![]()
Søm i en gips væg. Og en clips mellem sømmet og kokardens krog.
vh
Andreas
Jeg har gjort det sådan :høhø:
[QUOTE=Lykke;1300757]Hmm, jeg ved heller ikke, om fiskesnøre måske vil være så godt til det…
Til wiren har vi sådan en krog-dims, så vi kan hænge wiren nogenlunde stramt og så lige stramme det sidste til bagefter. Når vi engang finder wiren, så skal jeg nok tage et billede
[/QUOTE]
Jeg har noget tynd wire fra biltema
det var en ide
[QUOTE=Andreas;1300758]Søm i en gips væg. Og en clips mellem sømmet og kokardens krog.
vh
Andreas[/QUOTE]
Den med søm har vi haft, var ikke super glad for den løsning, men tak for dit indlæg
[QUOTE=anne p;1300760]Jeg har gjort det sådan :høhø:
[/QUOTE]
Er det er træplade det sorte ?
Nej det er en metalplade af en art … der stod en brændeovn der engang ![]()
jeg så susanne havde en stykke rivenet oppe og har selv gået og tænkt på at ramme noget rivenet ind i en ramme og så hænge det op
hen af det her Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt
Jeg har hængt mine op på en gardinstang fraIkea
Jeg havde i min tidligere lejlighed en wire fra Ikea, som fungerede rigtig godt
Den hedder Dignitet, og her er et link:
Jeg brugte ikke klemmerne men satte bare kokarderne ned via krogen bagpå ![]()
[QUOTE=Lykke;1300757]Hmm, jeg ved heller ikke, om fiskesnøre måske vil være så godt til det…
Til wiren har vi sådan en krog-dims, så vi kan hænge wiren nogenlunde stramt og så lige stramme det sidste til bagefter. Når vi engang finder wiren, så skal jeg nok tage et billede
[/QUOTE]
Den wire ligner til forveksling min. Min er købt i Ikea.
jeg har bare skrue og snor imellem - de hænger tæt, og det generer mig ikke da hænger i bue. Skulle jeg have andet blev det nok wiren fra ikea fx
… og jeg har slet ikke det problem endnu… ![]()
Men måske med tiden, så får jeg også dette positive problem:kryds:
Jeg har ikke noget sted jeg vil have dem hængende, men det pæneste jeg har set er med wire (har set en del fra tiden med ridesports konkurrencer) ![]()
vores hænger osse i en gardinwire, dog er den blevet for lille, så nu hænger de hulten til bulten oven i hinanden, så vi skal igeng med en ny løsning, tænker på noget tyndt wire fra ikea og så lave 2 “baner”