Hjælp til oversættelse fra svensk til dansk?

Jeg har lige modtaget en rigtig spændende “artikel” (opdrætter der har lavet udregningerne og skrevet nogle konklusioner om det, letlæseligt) om den effektive populations størrelse for européer i hhv. Sverige, Finland og Danmark. Jeg vil meget gerne have den oversat fra svensk til dansk, så den kan komme i vores blad. Men jeg er rigtig dårlig til svensk :frowning:
Er der nogen herinde der er gode til svensk og måske har lyst til at hjælpe mig med det? :kryds::kryds: :slight_smile:

Eva jeg har en veninde der bor i Sverige, så send den lige til mig så skal jeg høre om hun har tid til at oversætte.:slight_smile:

Tine - Niiice, det gør jeg lige…

translate.google.com den er faktisk ok til at oversætte til forståeligt sprog :slight_smile:

tzari - Jeg synes den er okay til enkelte ord, men ikke til en artikel der skal i et blad :slight_smile:

tja sad og læste 2 pædagogik opgaver fra en norsk veninde og der var intet problem med at læse dem :slight_smile: Du skal så selv tilpasse det til “rigtig” dansk:)

som tine siger - op til hvad det nu er hende den kreative i sverige hedder. og ellers så kan jeg da prøve

Den kreative kvinde hedder Marie Louise Ulberg aka Malou. :høhø: Hun ville være stolt at den titel. og artiklen er sendt afsted til sveriges land.

Tzari - Så synes jeg at det er nemmere bare at oversætte det hele selv, istedet for at skulle rette en masse dårligt dansk -tihi

Kira - Yes ma’am :wink:

Tine - Jeg har nu oversat den, og sendt dig en mail med både dansk og svensk, som du kan sende til hende :slight_smile:

Hvis der er andre der har lyst til at læse det igennem og se om det giver mening er de velkomne? :slight_smile: