Vi har jo haft gæster her i julen…
Og der har været hund osv her…
vores sofa STINKER af pis!!!
Heldigvis kan jeg på ryglænet tage stoffet af, men de puder man sidder på, kan man IKKE tage af? Har I nogle gode råd??!
Det STINKER…
Vi har jo haft gæster her i julen…
Og der har været hund osv her…
vores sofa STINKER af pis!!!
Heldigvis kan jeg på ryglænet tage stoffet af, men de puder man sidder på, kan man IKKE tage af? Har I nogle gode råd??!
Det STINKER…
hvid eddike
Rondalon
Ødelægger det ikke sofaen?
Nu har vi haft taget betrækket af den pude…
og det der vat der er inden i stinker virkelig…mon det skal byttes?
Febreeze!
VH
Susanne
Febreeze!
VH
Susanne
Jeg ville prøve med (fortyndet) rodalon i en sprayflaske. (blomsterforstøver) - og hvis ikke det hjælper, så Febreeze.
Hvor køber I det der Febreeze?
Må indrømme jeg senest har købt hos en Spar købmand i Tyskland… i rå mængder og flere duftvarianter Men jeg er da nogenlunde sikker på, at jeg også har set det i Bilka på et tidspunkt…?
VH
Susanne
Uhm jeg er så faktisk ikke sikker på man kan få det herhjemme mere.
Jeg har set det men da jeg for et stykke tid siden havde brug for noget kunne jeg ikke finde det. Så jeg købte osse en flaske sidst jeg var i Flensborg. Der har de det nemlig alle steder
der står på rondalon bøtten det er beregnet til tekstiler
Til gengæld er det møggiftigt, det er det andet ikke.
Tak for svar, vi må kigge efter det andet i Tyskland.
Knock your self out - se alt det man kan få i Tyskland, og nu tvinger regeringen os jo til at købe ind dernede nogle gange om året alligevel
VH
Susanne
De har endda en variant specielt beregnet til at fjerne lugt fra dyr Febreze: Bewertungen lesen & selber schreiben | for me
Uha uha, Rodalon er møggiftigt overfor katte, jeg ville ikke bruge det på stof!
Måske på fliser etc, hvis det virkelig er slemt, men vask efter med vand og luft ud, før du lukker kattene i nærheden af det!
Tja, jeg ville jo nok lade gæsterne løse lige dét problem.