Hjælp til Sigga-pasning (og evt mulighed for miniferie i Kbh)

Hej alle kattegale

Jeg har fået mulighed for at tage til London fra d. 28. juli - 3. august, så nu har jeg jo et problem med Sigga-missen. Er der nogen, der har mulighed for og lyst til at kigge til hende (d. 29.-2.)? Jeg vil gerne give lidt for ulejligheden. Hvis nogen fra Jylland kunne tænke sig nogle gratis overnatninger i København, er det også en mulighed. Jeg har en toværelses lejlighed med altan beliggende på indre Nørrebro (i et roligt kvarter). Og Sigga kan tilbyde morgenvækning med næsedut og spinden:-)

[QUOTE=Trine;1188977]Hej alle kattegale

Jeg har fået mulighed for at tage til London fra d. 28. juli - 3. august, så nu har jeg jo et problem med Sigga-missen. Er der nogen, der har mulighed for og lyst til at kigge til hende (d. 29.-2.)? Jeg vil gerne give lidt for ulejligheden. Hvis nogen fra Jylland kunne tænke sig nogle gratis overnatninger i København, er det også en mulighed. Jeg har en toværelses lejlighed med altan beliggende på indre Nørrebro (i et roligt kvarter). Og Sigga kan tilbyde morgenvækning med næsedut og spinden:-)[/QUOTE]

Men fynboer gider hun altså ikke :rock:

Jeg har heldigvis alligevel ikke mulighed for det :never:

:høhø:

[QUOTE=galath;1188991]Men fynboer gider hun altså ikke :rock:

Jeg har heldigvis alligevel ikke mulighed for det :never:

:høhø:[/QUOTE]

Du skulle være så velkommen, søde Ingrid:-) (og alle I andre fynboer også;))

Jeg tænkte bare, at hvis man bor på Fyn gider man måske ikke overnatte i KBH, når man kan komme hjem i sin egen seng.:ups: Men for at undgå yderligere MISforståelser: Hvis nogen fra Jylland, Fyn, Øer, Sverige eller Vanløse skulle have lyst til gratis overnatninger på Nørrebro, så er det en mulighed:tihi:

Jeg kommer gerne og kigger til hende. :slight_smile:

Og jeg har sendt dig en PB igår :slight_smile: