Hjælp til spørgeskemaundersøgelse (hudplejeprodukter)

Hej Kattegale.

I forbindelse med et marketings-projekt i faget “Marketing” på Syddansk Universitet, har jeg brug for respondenter til et spørgeskema. Spørgeskemaet omhandler kendskabsgraden i forhold til hudplejeprodukter på det danske konsumentmarked samt respondentgruppens eget forbrug af hudplejeprodukter. Spørgeskemaet tager maks. 10 minutter at udfylde.

Da jeg gør brug af ’purposive sampling’ målrettet en respondentgruppe bestående af piger/kvinder i alderen 15-30 år, er jeg naturligvis primært interesseret i denne respondentgruppe.

Med andre ord:
Jeg søger nogle søde KG-piger i aldersgruppen 15-30 år, som gerne vil svare på mit spørgeskema, der omhandler hudplejeprodukter.

På forhånd mange tak. :ok:
Spørgeskemaet kan findes på dette link: http://www.surveymonkey.com/s/QSMV6NB

Ih det lyder spændende, MEN… :fløjte: min sidste salgsdag er vist overskredet

Øv jeg er også for gammel :frowning: er ellers vild med alle mulige hudpleje produkter.

Nu har jeg svaret :wink:

Tak for jeres tilbagemeldinger indtil videre.

Til Jer, der er for “gamle”, over sidste salgsdato eller ikke er ungdyr længere: Desværre er denne marketingsopgave primært målrettet bestemte aldersgrupper for at blive klogere på aldergruppesegmentet 15-30 år. Men I skal nu have tak for jeres interesse. :ok:

Det er mit første “rigtige” spørgeskema, så jeg er lidt spændt på resultaterne.

Så er der svaret herfra :slight_smile:

Så har jeg svaret :slight_smile:

Hwaa - kan vi andre snart få lov at svare på noget rynkecremes-full-body-konserverende-agtigt noget? :venter:

Done :slight_smile: Det var nemt, kunne springe ca. det hele over :tihi:

Done :wink:

Jeg har også prøvet noget af det dér stram-op-creme og har absolut mere end én mening om dem :wink:

Ja, alting med måde - bliver man først stram i masken, så er der enten noget
galt med cremen, eller også er den bare for dyr :høhø:

Ja, alle de der ungdyr er jo slet ikke begyndt at bruge denslags produkter … :venter:

Du har så ret, så ret :olding:

Hvis det kan vente til weekenden skal jeg gerne spørge min creme-fixerede teenagedatter (på 16) om hun vil svare osse. Hun gratter sig i al fald ind i et større arsenal af hudplejemidler både tidligt og sent :lol:

Held og lykke med projektet - fra én af de “gamle” tanter :tihi:

Mange tak for Jeres svar indtil videre. Spørgeskemaet er i hvert fald åbent indtil 28. maj, så der er stadig tid til at svare.

[QUOTE=Marianne;852775]Held og lykke med projektet - fra én af de “gamle” tanter :tihi:[/QUOTE]Mange tak. Der er virkelig fremgang i mit projekt(er) nu. Det betyder knap så meget stress. :ok:

Jeg har skyndt mig at svare, inden jeg bliver for gammel :høhø:

Jeg har også svaret

Jeg svarer nu :slight_smile: