[QUOTE=Susanne W;1208209]Ja, det er ganske vist en fejl, men det er altså ikke en diskvalificerende fejl Og når I har fået lidt mere erfaring, så finder I ud af, at der findes fejl, fejl der udelukker certifikat og endelig diskvalificerende fejl. Så kom endelig igen
VH
Susanne[/QUOTE]
Også det jeg mener - siger bare disket ''for det hedder det i kaninverden, hvis de har fejl der gør de falder ud fra den ønsket standart)
Og så bliver man vel også spist bagefter? :høhø: Kom I hellere på katteudstilling, det er muligvis lidt mere indviklet i starten men mere fredeligt
VH
Susanne
men dejligt at hører fra mere erfarne udstiller, at hun altså ikke vil være spild at slæbe med da hun har fået en flot bedømmelse. Så det vil jeg helt sikkert notere bag øret… Og så vil jeg super gerne prøve en JYRAK udstilling så må heller lige sætte nogle krydser for det nye år :høhø:
[QUOTE=Susanne W;1208211]Og så bliver man vel også spist bagefter? :høhø: Kom I hellere på katteudstilling, det er muligvis lidt mere indviklet i starten men mere fredeligt
VH
Susanne[/QUOTE]
yep dem der bliver disket/har fejl ender i den sorte gryde og vil lige forsikre ALLE om det kører vi ikke efter med vores katte… Syntes faktisk katteudstilling er nemmer end kaniner, lige for uden den der showvask. :høhø: men vi fandt da ud af vi havde klaret dette til UG trods vi var alene om det.
:høhø: faktisk den der skulle have været vores første, men så kom der ændringer i planen… Tror desværre ikke jeg kan få overtalt manden til en tur til Fyn da vi også har 3 hunde der skal findes pasning til. Og Kolding var lige langt nok i forhold til hvad jeg kan klare at sidde i en bil med mine skavanker, så det er op af bakke at overtale ham til at tage turen alene. desværre…