Hjælp til vådfoder

Hjææælp… Aldi lukker alle deres butikker i Danmark og mine killinger elsker deres Topic vådfoder. Det var en fair pris og jeg har brug for hjælp til at vælge et andet mærke som ikke koster en bondegård. Der er grænser for hvor mange penge jeg kan bruge på vådfoder når deres tørfoder er så dyrt som det er pt. Hvilket vådfoder giver i jeres katte som ikke koster en bobdegård? Deres kost består af tørfoder som bliver blandet i vådfoder. Den ene kat vil ikke spise tørfoder uden.

Du kan prøve Rema 1000. De har både 100 gram i bakker og dåser med vel omkring 400 gram. Bakkerne koster 2,95. Dåserne kender jeg ikke prisen på. Men den minder nok om Aldis pris.

1 Synes om

6.25 …og det er de ikk værd hvis du spørger mig, men Rema overtager jo en stor del af Aldi butikker, så lur mig om ikke de også får en del af deres udvalg

1 Synes om

Donkey elsker vådfoder, men han bryder sig ikke om dåserne fra Rema1000 … indholdet fra alubakkerne glider dog ned som regel.
De fleste butikker sælger vådfoder i alubakker og jeg kan ikke se den store forskel, men den er der nok og f. eks. indholder nogle mærker sukker. Topic og Remas bakker koster det samme.

3 Synes om

Jeg bruger alverdens vådfoder men det her er mine glad for og det er ikke såååå dyrt igen.
Bitiba.dk

1 Synes om

Jeg bruger remas, dem i poser i papkasser, både dem med gele og dem med sovs

1 Synes om

Jeg tvivler nu på, at Rema overtager Aldis udvalg. Som jeg har læst det, er netop Aldis udvalg en af grundene til, at de har kørt med underskud i DK i så lang tid. Det er meget tysk.

Personligt synes jeg ikke, at kvaliteten af Remas bakker med 100 gram er voldsomt imponerende, men kattene er uenige. Sådn er der jo så meget :slight_smile:

5 Synes om

Det er bare kattelogi lære bog et side 24 :wink:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det er fordi jeg gerne vil undgå sukker. Hvad jeg lige kan se er der ikke sukker i Topic vådfoder. :blush:

Smilla fra zooplus

1 Synes om