Hjælp til vurdering af PC... Nørder, hjælp ;)

:smiley: Ja netop den i siden :slight_smile:

Det var ikke sandard da jeg fik det her gamle skrummel, ligesom jeg helller ikke har numerisk tastatur, men det behøver jeg nu heller ikke få :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;955424]:smiley: Ja netop den i siden :slight_smile:

Det var ikke sandard da jeg fik det her gamle skrummel, ligesom jeg helller ikke har numerisk tastatur, men det behøver jeg nu heller ikke få :)[/QUOTE]

når du først har det… trust me - youll never go back !!! man fatter ikke man har kunnet leve uden …

:slight_smile: Sådan er det nu tit når man upgrader :slight_smile: Man fatter ikke, hvad man gjorde uden den fuktion før :smiley:

Det troede jeg også. Men de nyeste appletastaturer har ikke numerisk tastatur. Jeg valgte det alligevel, lettere mistænksom, fordi de er trådløse. Jeg troede jeg ville savne det. Men faktisk - det tog mig ikke så særlig lang tid t vænne mig til de nye forhold, selv om jeg altid før har haft et numerisk tastatur.
Så lige det ville jeg ikke lade stoppe mig - muligvis med mindre jeg sad og lavede regnskaber dagen lang :slight_smile:
En for svag processor, derimod, er problematisk for mig, men jeg presser også altid mine computere til sidste blodsdråbe :smiley:

Luise - jeg tillader mig lige at hi-jacke din tråd :wink:

Jeg har kig på én af disse 2 bærbare… Jeg surfer, hører musik og har brug for et program til budget og alm tekst behandling. Jeg skal have billeder liggende. Jeg ønsker ikke en total død og kedelig maskine, men i og med jeg ikke arbejder med den, redigerer billeder, spiller eller andet, har jeg ikke brug for så meget… Jeg vil gerne linke til 2 forskellige - og vil gerne høre jeres mening om dem. Jeg behøver ikke link til bærbare, der er dyrere end dette niveau, da jeg ikke har penge til det :slight_smile:

http://viewer.zmags.com/publication/553f2263#/553f2263/82

http://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbare/15_tommer/asus-15-6-x54c-sx511v--04260000600(purchase_other_ds)

På forhånd taaaark for hjælpen :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;964839]Luise - jeg tillader mig lige at hi-jacke din tråd :wink:

Jeg har kig på én af disse 2 bærbare… Jeg surfer, hører musik og har brug for et program til budget og alm tekst behandling. Jeg skal have billeder liggende. Jeg ønsker ikke en total død og kedelig maskine, men i og med jeg ikke arbejder med den, redigerer billeder, spiller eller andet, har jeg ikke brug for så meget… Jeg vil gerne linke til 2 forskellige - og vil gerne høre jeres mening om dem. Jeg behøver ikke link til bærbare, der er dyrere end dette niveau, da jeg ikke har penge til det :slight_smile:

http://viewer.zmags.com/publication/553f2263#/553f2263/82

http://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbare/15_tommer/asus-15-6-x54c-sx511v--04260000600(purchase_other_ds)

På forhånd taaaark for hjælpen :)[/QUOTE]

I valget mellem de to vil jeg tage den sidste. Computerne er meget ens, men nummer 2 virker som en lille opgradering af nr. 1. Og inden for dit budget kan du nok ikke gøre det meget bedre.

Tusind tak Helle… Og til mit brug vil den være “ok”? Jeg er jo godt klar over jeg ikke får guld og grønne skove for 3000 kr - men vil selvfølgelig gerne have noget fornuftigt… :slight_smile:

Den skal nok opfylde dit behov så længe du ikke forventer en super hurtig computer, der kører lydløst og har uendelig batteritid. Jeg kommer aldrig til at anbefale computere som den der, men den er fornuftig inden for dit budget.

Jeg har lige kigget rundt på diverse sider, og det er nok det mest fornuftige jeg kan finde inden for dit budget - alternativt skal du over i en lille stationær hvor du kan få lidt mere computer for pengene. Men det løber op hvis du ikke har skærm og andet tilbehør, og du mister bekvemmeligheden ved at kunne sidde hvor du har lyst med din bærbare.

TAK :slight_smile: Jeg har ingenting til stationær og vil helst have bærbar… Jeg vil se om jeg kan spare lidt mere op - men det er svæææært, når der i forvejen ikke er meget at tage af :slight_smile: Åhh ha - syntes det er så svært sådan noget her :tihi: