Jeg bruger den hovedsageligt til surf, lidt billedredigering, ikke på højt plan. Office skal den naturligvis også kunne håndtere, men det er der vel ingen der ikke kan
den er stor nok skærmens opløsning er lille … den ville jeg nok være lidt ked af til billedredigering… men det er hvad man er vant til
jeg ville nok være ked af ikke at have numerisk tastatur men hvis du kan leve uden er den ok til prisen
om den er god - det kommer an på hvordan du ender med at have det med den når du bruger den. hvordan er den at trykke på, er musetaster og pad god, reagerer den som du vil hve det… alt sammen individuelle krav
Den kan klare det du skal bruge den til, men som Battlestar vil jeg sige at skærmopløsningen er i underkanten til bileder.
Skal man skrive meget kan man jo sætte et eksternt tastatur til… Personligt ville jeg blive vanvittig af “kun” at ha’ en bærbar men det er en smagssag, og den fylder jo unægteligt mindre
De par stykker der er linket til fra Bilka. Er der nogen der kan fortælle mig om der er scrollfunktion på? Ja min ekspertise er altså ikke særlig stor Men det har jeg nu, og vil meget gerne have igen, for bruger ikke mus og har ikke gjort i de 6 år jeg har haft min gamletraver
Altså hvor man kører fingeren i den ene side af touchpad’en og så scrolles der op og ned på en side?
Det er der på 99,999999% af alle bærbarer i dag (og de sidste 0.0000001% er med forbehold for et eller andet totalt ukendt mærke skulle være dumme nok til at udelade det - det er standard på touchpad-mus i dag )