Hjælp!

Er der nogen der ved hvor ventilen sidder på sådan en ballon :? jeg blev vist for ivrig og fik pustet den lidt for meget op :ups:

Til mit og Daffes forsvar vil jeg altså lige sige, at han ikke er nær så tyk som han ser ud, han har en hel del pels :tihi:

Selvfølgelig er det pels det hele på denne magre smuksak :wehuu:

Åhhh han er da dejlig… og så er der bare lidt mere at holde af :wehuu:

Han er tæskelækker :wehuu:

-LOL-LOL-LOL
Hvor er det god humor!!
Han er da for lækker! -love

Vidunderligt billede…
Vidunderlig kommentar…

Måske er der slet ikke nogen ventil. -LOL

Han er godt nok fin, og sikke en øjenfarve! :wehuu:

KH

Sofie

Hvad det end er, der gør ham så stor, så kan jeg se, det smagte dejligt -høhø-høhø

Han er søøøøød og garanteret blød :wehuu:

Hvis du finder udaf, hvor ventilen sidder … så skriv det lige, ik’ ??

Næhhh, hvor er han bare super lækker… Jeg ELSKER bare den farve på katte!!!

[QUOTE=Vibeke;146246]Er der nogen der ved hvor ventilen sidder på sådan en ballon :? jeg blev vist for ivrig og fik pustet den lidt for meget op :ups:
[/QUOTE]

[QUOTE=Skattekat;146363]Hvis du finder udaf, hvor ventilen sidder … så skriv det lige, ik’ ??
[/QUOTE]

Har I prøvet at trække lidt i det lyserøde slips, disse katte er udstyret med:?:stuck_out_tongue: Mon ikke det er forbundet med håndtaget på proppen, der sidder lidt længere nede i svælget:?-høhø Hiv den op, så skal luften nok sive af ballonen:prut:

:hjerte::hjerte:

Jeg ville slet ikke lede efter ventilen, han er da noget så smækker-lækker…:wehuu:

Ja - okay… der er vist et par badebolde, som har fået lidt for meget luft :smiley:

Sikke da nogle skønne badedyr I har jer der :smiley:

Lordy, når den kat prutter så skal du vist ikke være i nærheden -LOLNej spøg til side - man må ikke drille skønne Daffe :sorry: Han har bare meget pels og for korte ben, den smukke dreng :wehuu:

Lækker basse dreng du der har:)

Hvor er han dejlig og ikke spor for meget af hverken det ene eller andet.
Hvad ventilen angår: Prøv at løfte halen når han lige har spist, men hold dig på afstand eller brug gasmaske:p
Knus Elin

Hvor er han smuk - er vild med hans farver -lovelove

Han er da dejlig :wehuu::wehuu:

Pas nu på, at du ikke får lukket for meget luft ud af ham

…der er ikke noget værre end en slatten kat -høhø