Hjælpsom Nunuu

Det er nemlig rigtigt!
(citat AnnK: Hmmm… hvordan kan det være, at jeg har på fornemmelsen, at du lige med den sætning taler mod bedre vidende??? (citat slut)

Ann, hvor mange gange tror du, at jeg (og du med) har hørt Camilla sige “Men du har også persere” :-P, når jeg nævner, at dette og hint, som f eks de mere livlige orientalske racer eller større skovkatte gør hele tiden, a la vælter ting og “laver ulykker”, det oplever jeg slet ikke med mine :? “Det er, fordi du har persere, lyder svaret” :slight_smile:
Her gik jeg og troede, at min altan var kattesikret - men det er den vist kun (og jeg citerer igen :stuck_out_tongue: ) fordi “Du har jo persere!” Ragdolls og Briter gad nok heller ikke, men der er gode grunde til, at jeg ikke bør anskaffe mig hverken Sibirere eller Thai-katte…
Og jeg kan have smykke- og sy-æsker stående fremme, nulla problema “for jeg har jo persere!”
Jo da, de er meget mere artige og nemme, de kære “sofapuder med øjne” :wink:

At Leise så viste sig som en sand exot forleden (dvs mere ini’tiv, men ikke nødvendigvis mere intelligens), hvor han fejlbedømte sit spring fra stol til kradsetræ og væltede min mormors elefantfigur (så mistede mahouten hovedet igen, men det er sket før…) samt noget kontorgrej - tja, det er kun sket denne ene gang på de 2 år, jeg har haft ham.
Persere kan jo højst finde på at vifte med halen, når de er sure, ikk’ :stuck_out_tongue:

[quote=birtheras;225657]Nunuu er i det hele taget meget hjælpsom. Her ‘‘bære’’ han Finns taske for ham :høhø:

[/quote]

Og ih, man kan rigtig se hans fine “snesko”/potetuffer stikke ud :wehuu: Jeg elsker også min Gias lange potetuffer, stooore fluffy fødder ligesom NuNuu -love

Han er da vist en rigtig hjælpe-mis - og en super flot kat :wehuu:

Sikke en dygtig dreng :thumbup:

Han er nu opdraget godt hjemmefra :slight_smile: Skønne Nunuu…