Hjælpsom Nunuu

Nunuu hjalp med at male, han holdt godt øje med stigen :høhø:

Hvor er han dygtig og jeg kan se han holdt ud selvom han var ved at blive lidt træt:)
Knus Elin

Hvor er han altså bare dygtig!!

Men puha’, det ser nu noget hårdt ud. :slight_smile:

DYYGTIG mis…håber ikke det er hvidt du maler med, for så er han altså faldet i malerbøtten :tihi: undtagen med haletippen :høhø:

Joo det var skam hvidt jeg malede med, men bare rolig, han blev lukket ude inden jeg begyndte :høhø:

Nårh NuNuu, godt, at du holdt stigen varm til mors futter, du er en betænksom fyr :ok:

Og så er du såååå småååååk og jeg kan slet ikke se nok af det fine runde fjæs og den fede kontrast-hale, du har :wehuu:

Dygtige Nunuu :thumbup::thumbup:Sådan at være stige holder , så kan man samtidig holde øje med , om mor gør arbejdet ordentligt :høhø:

Hvor er han dygtig, men han er nu ikke så “hjælpsom” som en af mine var da jeg malede, hun “hjalp” så meget at hun faldt i malerspanden og så løb hun ellers af sted og satte bare poter overalt.
Da jeg fik fat i hende og skulle skylle hende var hun næsten værre at skylle ren end en brugt pensel hi hi
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;225640]Hvor er han dygtig, men han er nu ikke så “hjælpsom” som en af mine var da jeg malede, hun “hjalp” så meget at hun faldt i malerspanden og så løb hun ellers af sted og satte bare poter overalt.
Da jeg fik fat i hende og skulle skylle hende var hun næsten værre at skylle ren end en brugt pensel hi hi
Hilsen Lisbeth[/quote]

HA HA HA derfor blev mine lukket ude af kontoret mens jeg malede det :høhø:

Sjovt nok at du kommer med sammenligningen af at skylle kat og pensel.

Jeg stod lige og tænkte på det da jeg gjorde rulle og pensel ren. Faktisk kan man sammenligne de to ting meget godt. Hvor godt skal du skylle katten når du vasker den? Lige så meget som du vil skylle en pensel efter brug :høhø:

[quote=birtheras;225516]Nunuu hjalp med at male, han holdt godt øje med stigen :høhø:

[/quote]

Kære Birthe :slight_smile:
Er persere klogere end andre racer :klapper:

[quote=Mona Jensen;225648]Kære Birthe :slight_smile:
Er persere klogere end andre racer :klapper:[/quote]

Selvfølgelig er de det, de er også artigere :tihi:

Nunuu er i det hele taget meget hjælpsom. Her ‘‘bære’’ han Finns taske for ham :høhø:

Dejligt med sådan en smuk misser omkring sig :smiley:

Ihh Nuunu hvor har du altså en aktiv mor. Godt du kan forstyrre lidt, så hun han slappe af engang imellem :høhø:

[quote=Coon Danica;225640]Hvor er han dygtig, men han er nu ikke så “hjælpsom” som en af mine var da jeg malede, hun “hjalp” så meget at hun faldt i malerspanden og så løb hun ellers af sted og satte bare poter overalt.
Da jeg fik fat i hende og skulle skylle hende var hun næsten værre at skylle ren end en brugt pensel hi hi
Hilsen Lisbeth[/quote]

Åh gud, ja… det stunt fik Ting også lavet sidst jeg malede… maling overALT i hele hytten inden det endelig lykkees at få hende fanget :doh:
Det tog laaang tid at få hende skyllet… og jeg tør da slet ikke tænke på, hvor meget værre det må have været med en coon!!! -what

:uha: Hmmm… hvordan kan det være, at jeg har på fornemmelsen, at du lige med den sætning taler mod bedre vidende??? :stuck_out_tongue:

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: hvor er han bare skøn:wehuu:

[quote=Ann K;225729]Åh gud, ja… det stunt fik Ting også lavet sidst jeg malede… maling overALT i hele hytten inden det endelig lykkees at få hende fanget :doh:
Det tog laaang tid at få hende skyllet… og jeg tør da slet ikke tænke på, hvor meget værre det må have været med en coon!!! -what

:uha: Hmmm… hvordan kan det være, at jeg har på fornemmelsen, at du lige med den sætning taler mod bedre vidende??? :p[/quote]

Da jeg ikke har noget at sammenligne med kan jeg jo kun skønne :høhø:

hehe… han ser da ud til at have haft hale i sort maling :tihi:
Men hvor an skøn -love

Det er da dejligt med sådan en sød og hjælpsom kat :slight_smile:

Hvor er han dygtig…:wehuu: