Hjemme igen

Så er jeg og Camilla (dkkorat) igen tilbage i gode gamle Danmark… efter 5 ugers oplevelsestur i Australien.

Det har simpelthen været en rejse for livet… som jeg bare så gerne vil gentage engang! :slight_smile:

Planen var jo at vi skulle lave en blog som så konstant blev opdateret, så alle kunne følge med i vores program og oplevelser… Men Australiens internetdækning - eller rettere manglen på samme - satte desværre en stopper for den plan øv Dog har jeg det meste liggende klar på vores lille notebook som trofast har fulgt os rundt - jeg skal bare have ladet dimsen op og selv slappet lidt mere af inden jeg får lagt alle indlæggene op…

Jeg har hele tiden været tryg ved at lade Jan være alene med Banden… Også selv om jeg jo udmærket er klar over at han alene ikke har samme tid til dem, som jeg har… Men jeg må blankt indrømme at jeg til sidst på rejsen trængte til at komme hjem og SE at alt naturligvis stod godt til med alle :høhø:(og så kunne jeg såmænd godt tage afsted igen, hvis bare ikke der var så forbistret langt :smiley: )

Banden var vist også glade for at se mig…
Det er først nu at Ting og Dise finder sig i at blive skrællet af mig - det er så tydeligt at de to virkelig er Anns piger og har savnet mig helt utroligt -love Så meget at Jan meget hurtigt besluttede sig for at leve med et par af mine uvaskede tshirts som dekoration på en lænestol, som de to så kunne bruge som sutteklud og dasested… (om t-shirts’ne efter knap 5 uger med hundesavl, mudderpoter, kattehår i mængder, nogensinde igen bliver brugbare er en detalje ifølge Jan… Dise og og Ting var altså kede og skulle have trøst, BASTA! :smiley: )
På en eller anden måde er det endda lykkedes Jan at få (ganske) lidt ekstra vægt på Aske! :ok: Så skidt med at det gik i skuddermudder med hundene (og Thanes) foderplan - sultet har de altså ikke! Nanna er faktisk blevet lige fed nok :wink:
Jeg er også helt sikker på at Thane er vokset!!! :uha: heldigvis har han vist ikke taget på, men groet ind i noget af sit hvalpefedt… men nu må han altså gerne stoppe - han er ved at være koloenorm! Inden jeg tog afsted havde “ham den lille” en vis forkærlighed for mig… Dét har han ikke længere! Jans BabyDreng…
Leo har konstateret at jeg igen befinder mig huset… ganske hyggeligt koncept, så længe hun kan komme til at kæle med Jan suk
Nanna har vist aldrig opdaget at jeg har været længe væk… hendes reaktion på min hjemkomst var ikke spor anderledes end hvis jeg havde været en tur i Brugsen… Jublende lykkelig for at jeg endelig er hjemme hos hende :slight_smile:
Og Tjalfe… tja - den første time behandlede han mig som var jeg en fremmed :frowning: Inden han endelig fandt ud af at han jo har kendt mig hele sit liv - og så indtog sin aftenliggeplads på mit skød selv om det kun var tidlig morgen/formiddag :thumbup:

Kan godt mærke de der ca 10 timers tidsforskel nu… så om lidt tøffer jeg i seng til en kort middagslur…
Sammen med Jan (der har været oppe kl alt for tidligt i forhold til hans natarbejde, for at hente mig i lufthavnen) og min elskede Bande… altså dem som vil :inlove:

VELKOMMEN HJEM

:regnbuehop: :regnbuehop: :regnbuehop: :regnbuehop:

Velkommen hjem begge to …Jeg er ikke vild med at indrømme det, men jeg har nu savnet jer lidt :slight_smile:

Velkommen hjem, det bliver dejligt at have jer tilbage :slight_smile:

Glæder mig meget til at læse alt om jeres tur, den lyder til at have været alle tiders :ok:

:velkommen: tilbage - her er ikke sket en dyt :cool:

Velkommen hjem…
Dejligt at i er tilbage

Iiiiiiiiiiiiiih jeg har savnet jer to madammer!!! :ked:

Hvor er jeg bare glad for at i er på dansk jord igen, og jeg glææææææder mig til at høre om jeres eventyr og se billeder af alle de steder i har været! :yatta:

Hvor er det bare rart at have jer tilbage på KG igen! VELKOMMEN HJEEEEEM!!! :hjerte: :flag: -love

Velkommen hjem til jer begge to. :tak:

VELKOMMEN HJEM :wehu: Dejligt at have jer tilbage igen :wehuu:

Velkommen hjem til jer begge:)
Hilsen Lisbeth