Hjemme igen

Så kom jeg hjem igår aftes kl 21. Det var sgu en hård tur.

De første 2 dage stod på teori, fra kl 8 til kl 20.

Onsdag startede med teori og senere med brændøvelser. Faktisk lidt kedeligt sys jeg. For det var bare at slukke brænd med pulver slukker og så en gang med brændslange.

Torsdag skulle vi i svømmehallen… Puha… Tror det var den værste dag. Jeg glædede mig faktisk til det, men det blev ikke som jeg troede. Vi skulle have våddragt på og redningsvest. Redningsvesten ødelagde det for mig. Man har absolute ingen kontrol over hvad man laver i vandet med sådan en på.

Jeg havde nær aldrig bestået, pga jeg ik kunne komme op i redningsbåden med vest på. Jeg var for overvægtig så min vest sad af h til. Til sidst fik jeg lov at gøre det uden vest, selvom det faktisk var no go. Og jeg kom så endelig op.

Vi skulle op af en trappe der gik 10 meter op i luften (SNAK LIGE OM HØJDESKRÆK) jeg var satme bange da jeg kom derop. Vi skulle ned af et net, hvor der sad nogle plader hvor hver side. Altså vi skulle zig zag ned. Der kommer lige et billede så i måske kan få en fornemmelse af hvad det er jeg snakker om :slight_smile:

Ud over det, så bestod jeg den sidste prøve som bestod af 48 spørgsmål, bestod jeg med 1 fejl :slight_smile: var en der bestod med 0 fejl, 2 der bestod med 1 fejl og resten op til 7 fejl.

:))

Og så lige et billede af mig der slukker brand. Der kommer flere billeder senere, venter på at ham der har dem lægger dem op :slight_smile:

Og så har jeg iøvrigt ondt i samtlige muskler i kroppen, kan næsten ik bevæge mig. Og pga turen i vandet ligger jeg nu os syg… Baaah :stuck_out_tongue:

hejsa og velkommen :velkommen:hjem

det var da rigtig fedt for dig at du bestod prøven.
helt ærligt nu hvor du er hjemme igen og ka slappe af har det så ikke alligevel været lærerigt og fedt på den ene el den anden måde.
det må da osse være en sejr for dig at du har været igennem de prøver og bestået endda med glans:)

[quote=Johnny;217626]hejsa og velkommen :velkommen:hjem

det var da rigtig fedt for dig at du bestod prøven.
helt ærligt nu hvor du er hjemme igen og ka slappe af har det så ikke alligevel været lærerigt og fedt på den ene el den anden måde.
det må da osse være en sejr for dig at du har været igennem de prøver og bestået endda med glans:)[/quote]

Jo det har det. Meget. Og jeg kan da huske det meste af det :tihi:

Jeg ved da ihvertfald hvad jeg skal gøre hvis skibet synker eller hva ved jeg.

Iøvrigt blev jeg meget overrasket over én ting. Man må sgu ikke få sine kæledyr med i redningsbåden hvis skibet synker. Så skal hunden, katten ect. bare drukne på færgen -what
Hvilket betyder at jeg ALDRIG skal have min hund med ud og sejle. Puha da.

Og jeg er sgu glad for at det hele er overstået. Har været en hård uge sys jeg. Og er ikke noget jeg har lyst til at prøve igen. hehe.