Er der andre med hårdtarbejdende katte i de her dage?
Her i huset har især Hugo travlt
Dejlig blød computer
Uh, håndled!
Kattekugle
En bette lur
Ælte ælte
Han elsker os

Er der andre med hårdtarbejdende katte i de her dage?
Her i huset har især Hugo travlt
Her holder misserne sig mest væk, når jeg arbejder - men de bliver tvunget til at været med
I kan se med her fra den første dag med hjemmeskole: Mandag d 16 marts - SkoleTube
Pingvinen var vældigt samarbejdsvillig - det har ikke helt været tilfældet med dem alle - men nu har jeg fået alle de 4-benede præsenteret for 4. klasse
Venligst
Dorthe
Mangler vi ikke 4 links?
Jeg har ikke tvungen hjemmearbejde, men de hjælper gerne med at tjekke mails, katte gale og Facebook:rofl:
Så pyt da
Og så et sneakpeak på mandagens film med Bølle (Pingvinen var dagens kat en ekstra gang, fordi han havde været ved dyrlægen og få fjernet 7 tænder):
Venligst
Dorthe
Hvor er det hyggeligt med en lille videointro til dine katte, Dorthe @Elwarth Og sikke en fin bred lille flok med ene forskellige racer - den er jo oplagt til undervisning i kattekundskab
Taaaaark!
Birk synes, at de er spændende
Nu bliver det straks sværere - jeg er løbet tør for katte
Venligst
Dorthe
Du må gerne låne Mingus. Når jeg er hjemme dagen lang, mener han, at han skal fodres konstant, hvilket han tit og højlydt giver udtryk for!
Nu arbejder jeg jo altid hjemmefra så det er ikke den store nyhed for kattene. Men derfor kan man jo godt være utidig
Og ja, Milton er ved at æde en fem-armet lysestage og ja, Hermann har stjålet mit sugerør
Men de kan nu også være søde, som på det her lidt ældre billede, hvor Milton passer godt på mine arbejdsremedier mellem kald