Hjemmearbejdende katte

Er der andre med hårdtarbejdende katte i de her dage?

Her i huset har især Hugo travlt :hoho:


Dejlig blød computer


Uh, håndled!


Kattekugle


En bette lur


Ælte ælte


Han elsker os :wink:

23 Synes om

Jeg har også 3 hjemmearbejdende katte.

19 Synes om

Min nye kontormakker er noget uengageret…

i

16 Synes om


Brian tjekker lige ud om jeg er effektiv nok :heart_eyes_cat:

15 Synes om

Her holder misserne sig mest væk, når jeg arbejder - men de bliver tvunget til at været med :hoho:
I kan se med her fra den første dag med hjemmeskole: Mandag d 16 marts - SkoleTube
Pingvinen var vældigt samarbejdsvillig - det har ikke helt været tilfældet med dem alle - men nu har jeg fået alle de 4-benede præsenteret for 4. klasse :slight_smile:

Venligst
Dorthe

12 Synes om

Mangler vi ikke 4 links? :thinking:

Jeg har ikke tvungen hjemmearbejde, men de hjælper gerne med at tjekke mails, katte gale og Facebook​:rofl::rofl::rofl:

10 Synes om

Vi går i gang fra næste uge. Mitzi er klar :laughing:

12 Synes om

Så pyt da :wink:

Og så et sneakpeak på mandagens film med Bølle (Pingvinen var dagens kat en ekstra gang, fordi han havde været ved dyrlægen og få fjernet 7 tænder):

Venligst
Dorthe

11 Synes om

Hvor er det hyggeligt med en lille videointro til dine katte, Dorthe @Elwarth :slight_smile: Og sikke en fin bred lille flok med ene forskellige racer - den er jo oplagt til undervisning i kattekundskab :thumbup:

3 Synes om

Taaaaark!

Birk synes, at de er spændende :tihi:

1 Synes om

Nu bliver det straks sværere - jeg er løbet tør for katte :besvimer:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

Du må gerne låne Mingus. Når jeg er hjemme dagen lang, mener han, at han skal fodres konstant, hvilket han tit og højlydt giver udtryk for! :roll_eyes:

3 Synes om

Nu arbejder jeg jo altid hjemmefra så det er ikke den store nyhed for kattene. Men derfor kan man jo godt være utidig :ok:

Og ja, Milton er ved at æde en fem-armet lysestage og ja, Hermann har stjålet mit sugerør :rofl:

Men de kan nu også være søde, som på det her lidt ældre billede, hvor Milton passer godt på mine arbejdsremedier mellem kald :heart:

11 Synes om