Er der nogen der har gode tips til hvordan jeg selv kan lave insektnet vinduer og døre, noget som gerne skulle kunne holde til at en misser måske prøver at løbe igennem. Og hvad koster det sådan ca.
Er det for at holde katten inde eller både katten inde og insekterne ude??
Det er både for at holde kattene inde og insekterne ude, men sådan at vi afligevel kan få en masse frisk luft ind, for jeg kommer snart til at bo på første sal, og vi må ikke sætte noget op som afskærmning på altanerne før alle er flyttet ind i alle lejligheder og beboerne skal så stemme om det og hvordan det skal se ud, så insektnet er et must lige nu.
Tak skal du ha’, det er nok ikke så dyrt, må ud og kigge en dag.
Du bør nok også have i tankerne at det skal være noget net der kan tåle, ikke bare at en kat måske prøver at løbe igennem nettet, men også at nettet kan holde til en klo eller to som hænger fast og poten bliver hevet til sig… For der kan hurtigt komme en flænge i nettet og så er der mulighed for både insekter ind, og endnu værre…kat ud!!! -what
Du bør nok også have i tankerne at det skal være noget net der kan tåle, ikke bare at en kat måske prøver at løbe igennem nettet, men også at nettet kan holde til en klo eller to som hænger fast og poten bliver hevet til sig… For der kan hurtigt komme en flænge i nettet og så er der mulighed for både insekter ind, og endnu værre…kat ud!!! -what[/quote]
Åhhhh det har jeg også i tankerne, fik det bare ikke skrevet.
Tak skal du ha’. Jeg kan se der er 2 slags, er den ene bedre end den anden?
Jeg tænker forskel på hvor kraftig det er.
Jeg tænker forskel på hvor kraftig det er.[/quote]
Den eneste forskel er at den ene rulle er 0,6 m bred og den anden er 0,9 m, så alt efter vindues- og dørbredde kan det godt komme til at knibe.
Men jeg tror godt jeg kan anbefale varen, har selv en rulle liggende - godt nok købt i Silvan - der forhåbentlig i år langt om længe kommer til at sidde på en netdør så vi kan få noget luuuuuft herhjemme -waytohot
Tak skal du ha, jeg vil prøve at ringe til dem.
Jeg tænker forskel på hvor kraftig det er.[/quote]
Den eneste forskel er at den ene rulle er 0,6 m bred og den anden er 0,9 m, så alt efter vindues- og dørbredde kan det godt komme til at knibe.
Men jeg tror godt jeg kan anbefale varen, har selv en rulle liggende - godt nok købt i Silvan - der forhåbentlig i år langt om længe kommer til at sidde på en netdør så vi kan få noget luuuuuft herhjemme -waytohot[/quote]
Okay, så må jeg jo se hvordan det kommer til at passe, men kan ikke tage nogle mål før på Søndag, da får jeg forhåbentlig nøglen.
Ahhh okay… spurgte fordi jeg selv har kig på nogle gitre man kan sætte ind i vinduet
Hvorfra Anette… Vi vil også ha’ net snart her i “Fortet”… [bigloony] Det trækker nemlig ud med den løbegård vi vil have bygget, -ked og der bliver ulideligt når her bliver varmt… -waytohot Og det vi var kommet frem til var at lave selv med net fra Harald Nyborg, som Troldemor skrev om længere nede… Men måske både “mulig dør fra Sylvan” (som Gizzemissen skrev om) og din løsning til vinduerne ville være muligheder for os… [bigloony]
Det er sådan nogle man kan sætte i så vinduet står på klem… vi har skråvinduer på 1. salen.
Tror ik det var sådan nogle du mente… var det?
Her er det direkte link:
http://loppetjansen.dk/sikkerhed/kattesikkerhed_290_da/
Knus
dem der kender jeg godt, og det var ikke dem jeg mente, men rigtige insektnet.
Øv. Nej desværre ikke. Vores er jo de 2-delte vinduer som åbnes fra midten og udefter… Øv. -græd Men 1.000 tak for det og knus retur. -kramer