Hjemmeside køre igen :/

Så fik jeg lavet en midlertidig hjemmeside så jeg kan vise killingerne frem. Det er ikke sjovt at have næsten 10 uger gamle killinger til salg og så ingen hjemmeside :S !?!?!? Men nu køre det på et minimum af hjemmeside , men jeg kan da vise de små frem.
Tak for hjælpen forum. Der var ved at opstå panik i det lille hjem :yikes:

Nej, det er da lidt uheldigt. Men godt at høre at du har fået noget op at køre :ok:
Man vi evt. få et link til siden? (Kender ikke lige dit stamnavn eller noget…)

[QUOTE=Eife;765643]Nej, det er da lidt uheldigt. Men godt at høre at du har fået noget op at køre :ok:
Man vi evt. få et link til siden? (Kender ikke lige dit stamnavn eller noget…)[/QUOTE]

Prøv http://www.hammershoi.com/. :slight_smile:

Finn - Ah tak… Og der på forsiden er jo det super billede fra TICA udstillingen :thumbup:

Jep ;D ELSKER det billede for syntes at det ser meget naturligt ud …
Ja uheldet har været ude efter os her sidst på året men sådan kan det jo gå. Så er det godt at jeg så lige kunne få hjælp til at få en ny hjemmeside op og køre. Der skal self. arbejdes på den men for nu må det lige være ren killinge side , så må resten vente …

Wow … Skønne mislinger og smukke katte! Så lige dine albums her på kattegale - sikke nogle skønne farvevariationer dine britter er i :slight_smile: :smiley:

[QUOTE=Britt Hammershøi;766106]Jep ;D ELSKER det billede for syntes at det ser meget naturligt ud …
Ja uheldet har været ude efter os her sidst på året men sådan kan det jo gå. Så er det godt at jeg så lige kunne få hjælp til at få en ny hjemmeside op og køre. Der skal self. arbejdes på den men for nu må det lige være ren killinge side , så må resten vente …[/QUOTE]

Ja, og kan se at det lykkedes dig at få fjernet åkanderne :slight_smile:

Ja Eva det lykkes ;D Men kan jeg ikke gemme siden på min egen computer ? Skal den laves på nettet hver gang. Tænker at det er noget af et arbejde hver gang når jeg får den lavet som den skal laves du ved.

Britt - Prøv at se det svar jeg gav itråden om one.com :slight_smile: Man gemmer nemlig bare på nettet…

ok ;D Tak

Så lidt :slight_smile: