Hjemmeside

Ja hold da op så er vi tæt på hinanden.
Det er altid fedt at vide :grin:

1 Synes om

Jo, du siger bare til, hvis du vil have taget billeder af dine missere (Jeg er træt af at øve på mine egne :D)

Må jeg spørge, hvorfor du har valgt at have menuen i bunden? :slight_smile: rent brugervenligtmæssigt, så vil det være bedst at placere den der hvor den “plejere” - men andre skriver, så er din hjemmeside enkelt og fin at finde rundt i. :slight_smile:

1 Synes om

I lighed med Mette er jeg sprogfacist - den slags springer også mig i øjnene, så tilslutter mig rådet om korrekturlæsning… :wink: :+1:

Ellers en fint opsat side, med et nydeligt tema - man skal scrolle lidt langt ned for at fange menuen på de næsten-tomme sider, men det retter sig jo formentlig når du får gang i avlsplanerne… :blush:

1 Synes om

Du skal være velkommen til en hver tid! :heart_eyes_cat:

Kan altid bruge flere billeder og de er svære at fange alene :sweat_smile:

Med hensyn til menuen så handler det om programmet. Efter at have lavet hele hjemmesiden viste det sig at der var et lille issue med menuen. Ved at ligge den i bunden fjernede jeg det problem.

Så nej helt sikkert ikke det optimale valg, men alternativet er at starte helt forfra i et andet program og det er jeg bare ikke klar til da jeg virkelig elsker min side som den er nu. :sweat_smile:

Tak Dorte for din feedback. Jeg får læst korrektur på den. Har en søster der er uddannet dansklære så jeg håber jeg kan logge med hende :grin:

Med hensyn til at bladre langt ned så vil jeg gætte på du er gået på den fra computer.

Der ligger nogle skabeloner til avlsplaner kuld osv som skaber det problem. Fjerner jeg skabelonerne er det svært at skabe dem igen, så derfor har de fået lov at ligge.

På telefonen fjerner den selv den afstand syntes jeg at jeg oplever. Men måske jeg tager fejl? :grin:

Du skriver bare, hvis det er :slight_smile:
Det giver god mening, men er heller ikke det største problem - jeg fandt jo menuen ret hurtigt alligevel :slight_smile:

Har du Facebook? Måske det var nemmere at aftale derover? :grin:

1 Synes om

Jeps, fra PC - og som sagt var det også min forventning, at det “går over” når du kommer i gang… :wink:

1 Synes om

Jeg ved det ikke præcist ej heller tankegangen bag - men vil formode det er en “synliggørelse” af hvad der er af udgifter til dyrlæge. Tror nok det er startet som en “hvorfor er racekatte så meget dyrere end dba-katte” - det er en anden MCO opdrætter. Men jeg skal lige høre næste gang jeg ser hende.

apropos useriøse købere, så var der en der den anden dag fortalte hvad hun gør når nogen bare lige magter at sende en sms med “hvad koster den” og så ellers ikke andet.
Svaret fra hende var 15.000 kr :wink:
Jeg kommer helt sikkert til at bruge det fremover, fordi hvis pris er det eneste de kan spørge om, så får de svar som spurgt. Tror dog jeg hæver beløbet til 25.000 kr :wink:

Nu har du jo også en af de “populære racer” og “nussepusse” katte som, vil jeg tro, tiltrækker mange unge piger der lige er flyttet hjemmefra.
Der er helt sikkert mange seriøse blandt dem, men jeg ved også fra andre at disse unge piger har en tendens til at “få katteallergi” så snart der kommer kæreste, småbørn etc.

Jeg opdrætter Maine Coon og ja den er også meget populær og jeg har mange som spørger “hvad koster den” , “hvad kommer den til at veje?” - har sådan en lyst til at skrive “hvor i alverden skal jeg vide hvad den kommer til at veje som voksen, hvis jeg kunne se ind i fremtiden, så ville jeg købe en lottokupon”… :slem:

3 Synes om

Jeg har slet ikke haft henvendelser endnu, så vi må se.

Med hensyn gil unge piger der lige er flyttet hjemmefra så var jeg selv lige præcis det. Ung og lige flyttet hjemmefra da jeg fik øjnene op for racen :sweat_smile:

Håber bare jeg er menneskekender nok til at sortere de dårlige købere fra, men det må tiden vise :grin:

Det vigtigste for mig er ikke at sælge en pyntepude. Mange tror desværre en ragdoll er en pyntegenstand fordi den er så rolig og samtidig smuk. Men vigtigt for mig folk forstår at den er lige så levende som en hver anden kat og har også behov der skal opfyldes hver evig eneste dag.

2 Synes om

Brug den mavefornemmelse, den er helt naturlig og tager sjældent fejl :slight_smile:

Tak :heart_eyes_cat:

Og min erfaring siger mig også at når varen koster xx antal 1000kr og er neutraliseret har man ofte allerede der valgt mange useriøse fra i svinget :smirk: for katten kan ikke lave “ægte killinger uden tavle” :regler:

2 Synes om

Det tror jeg du har helt ret i. Der sker folk taber underkæben når man fortæller prisen.

“Jamen det er jo bare en kat”

Men så kan de jo bare finde en kat et andet sted. Mine killinger skal have gode værdsætte hjem hvor de er som et familiemedlem. Værdsat og elsket :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Du skal bare lave sammenligning med hest eller hund, så forstår de fleste, hvorfor prisen er som den er :slightly_smiling_face:

3 Synes om