Hjemmeside

Igår fik jeg lavet min nye hjemmeside færdig så den endelig kunne få i luften.

Har virkelig brug for at dele den, så håber det er okay <3

www.lalunamoonlight.dk

6 Synes om

depositum ville jeg rette til reservationsgebyr (det fik manden fortalt af Advokaten på Diplom uddannelsen). :smiley:

1 Synes om

Se så langt er jeg jo ikke nået i min diplom opdrætter endnu. - Takket være Corona :frowning:

Tak for tippet det får jeg lige gjort næste gang jeg er inde :grin:

Mhhm, det de får at vide nu er at det uanset hvad skal tilbagebetales? Ved ikke hvad din mand fik at vide, det er jo nogle år siden.

Og så fik jeg også kigget hjemmesiden igen :hoho: Den ser fin ud, anderledes design end så mange andre (ment på den gode måde), og dejligt kendetegnende billede/“logo” :slight_smile:

1 Synes om

Der fik han fortalt at det skulle hedde res netop fordi det ikke skal tilbagebetales men dep’ skal .

Har læst nylig debat omkring at der nu siges noget andet og vi havde derfor vores advokat inde over som stadig siger vi skal kalde det dette :woman_shrugging:t3::see_no_evil: (reservationsgebyr)

Vedr. reservationsgebyr, så holder den måske heller ikke retten når det er noget man reserverer i god tid. Du skal kunne dokumentere et tab for at skulle slippe for at betale det tilbage.

Jeg kender en enkelt som kalder det klargøringspris. Sætter den pris til alle dyrlægeudgifter dvs 2500 kr.
Jeg vil formode dette kunne være et argument vedr. dokumenteret tab.

Jeg kan også godt lide din side - pæn og rolig og nem at finde rundt på.
Har set den på android mobillos og det fungerer fint.

1 Synes om

Off-topic: Nej, er du fra Engesvang?! så bor vi jo ret tæt på hinanden! :smiley:

Jeg elsker dine billeder på hjemmesiden. De er super fine! Især logoet (det mener jeg også, jeg har sagt til dig før)

1 Synes om

Jeg gad nok vide, hvad det dækker? For jeg tvivler på at det er ting, som IKKE ville blive gjort, såfremt katten ikke var reserveret til nogen…? De fleste sørger for vaccination, chip og neutralisation alligevel - det er som regel ikke noget man gør til ære for en bestemt køber…
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg kan kun se det dække, i de helt teoretiske tilfælde, hvor køber ønsker særlige vacciner …
feks hvis køber ønsker en rabbies eller anden yderligere vaccine end man normalt ville give en killing, der sælges ud til kæl.
Ellers kan jeg ikke lige umiddelbart se det kan dække noget, man ikke ville skulle uanset.

Det er en fin og overskuelig hjemmeside :slight_smile:
… og nu afprøvede jeg bare lige på telefonen og den fungerer også ret fint i mobilbrowser :+1:

1 Synes om

Fin hjemmeside.

holder vi os til FD kontrakt, ja så står der at dep. skal betales tilbage, men reservations gebyr ikke skal.

vi beder om at få reservations gebyret inden vi neutralisere, da vi ikke vil neutraliseret en kat med god avl sproteintale, før den har fundet sin nye ejer. og den tror jeg egentlig også vil holde i retten.

Ofte vælge køber at betale med det samme, da de jo så også er sikret nettop denne killing.
pt har vi kun haft en, hvor købet blev aflyst, det var en handicappet kvinde, der efter købet, fik besked på hun skulle genhuses ved renovering, hun kunne ikke overskue det med en killing i huset, hun fik sit reservations gebyr tilbage.

1 Synes om

Jeg er ikke opdrætter så jeg kommer med et andet perspektiv. Til gengæld går jeg meget op i layout.
Jeg synes det er en super lækker hjemmeside.
Nem at orientere sig på. Tydelig skrift. Fedt med sort baggrund. Virkelig flotte billeder. Smart man kan trykke på billedet af hver kat og få information om dem. Jeg er fan! :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Sikke mange svar at stå op til. Tusind tak for alt den feedback og hvor er jeg glad for i kan lide siden <3
Et af mine krav var netop at den skulle være mobilvenlig.

Jeg har været meget i tvivl om den sorte baggrund så er glad for i kan lide den. Jeg syntes den giver noget ekstra frem for alle de hvide, så er super glad for i føler det samme :grin:

Med hensyn til de 1500 så kan jeg se at det har sat noget af en debat igang. Om det holder i retten, tja, jeg tænker de færreste vil gide at gå igennem retten for at få pengene tilbage.

Jeg gik med tanken om slet ikke at kræve penge før de hentede katten, men uanset om man kan beholde pengene eller ej, så handler det om at “skræmme” useriøse købere væk.

Kan læse en af jer beskriver en situation hvor en afbestilte en killing. I samme situation ville jeg helt klart også tilbagebetale depositum/resevationsgebyr.

Jeg gider bare ikke folk reservere og så på dagen for afhentning faktisk ikke har tænkt sig ordentligt om. Men skal folk af med penge før tid så tror jeg de allerede der tænker “okay er det virkelig det jeg vil”

Jeg tænker ikke det bliver så relevant med tilbagebetalinger, jeg vil bare gerne undgå en masse useriøse købere :grin:

2 Synes om

DK Zaphy

Nu bliver jeg jo nysgerrig på hvor du er fra :grin:

Layoutet er superflot og gennemarbejdet :ok:

Jeg bruger meget tid i mit daglige arbejde på at læse korrektur og derfor var der en del småfejl i teksten, der straks faldt i øjnene. Det kan godt være, andre ikke opdager dem, men med så professionelt udseende en hjemmeside kunne det måske være en idé at få en anden til lige at løbe teksten igennem? :smiley:

Godt set. Det må jeg lige finde en der vil :sweat_smile:

1 Synes om

Jeg er fra Bording :slight_smile: