Hjemmesidehjælp

[QUOTE=En forhenværende bruger;925405]Og klik så på linket “Prøv vores demo” - inde på demoen kan du rode med en hel masse og du kan også klikke ind på “Tilvalg og moduler” i menuen i højre side og se, hvad der er at vælge imellem og hvad de koster.
[/QUOTE]

Nu har jeg lige set den intro-video, de har - og en eller anden burde altså lære ham at sige en hel sætning uden “øhm…”. Jeg ved ikke, hvor meget jeg kommer igang med lige nu, men jeg skal nok tage fat i dig, hvis/når jeg har problemer :slight_smile:

Det er du i hvert fald velkommen til :slight_smile:

Tak :smiley:

Hvis du køber hos one.com tror jeg også der vil være mulighed for hjælp. De er ret nemme at lave en hjemmeside hos, og jeg vil da godt hjælpe dig hvis det er :slight_smile:

Tak :slight_smile: Det skal jeg huske, hvis jeg ender med deres skabeloner.

:slight_smile: De er ihvertfald rigtig rigtig nemme at lære at bruge:-)

Mit problem er, at det siger alle om det program, de selv er vant til at lave hjemmesider i - og når man så sidder alene foran computeren og bare ikke fatter en bjælde, så bliver man en smule frustreret, for “det er jo så nemt!” :slight_smile:

Og når jeg derudover ved, at jeg sgu egentlig ikke er helt håbløs med computere - på brugerniveau - så bliver jeg endnu mere frustreret :frowning:

[QUOTE=Temple Bar;925648]Mit problem er, at det siger alle om det program, de selv er vant til at lave hjemmesider i - og når man så sidder alene foran computeren og bare ikke fatter en bjælde, så bliver man en smule frustreret, for “det er jo så nemt!” :slight_smile:

Og når jeg derudover ved, at jeg sgu egentlig ikke er helt håbløs med computere - på brugerniveau - så bliver jeg endnu mere frustreret :([/QUOTE]
Så tror jeg lidt vi er på samme niveua… Jeg fattede ikke en bjælde af det, men med Eife på min side begyndte jeg at lære det stille og roligt. Det der kan være svært er at bruge skabelonen i starten, men når først den er lavet og at man har en ide om hvordan hjemmesiden skal se ud, så er det faktisk nemt at bruge. Specielt det nye program hos one.com som hedder web editor… Hvis du har lyst må du godt logge ind på min bruger og kigge bagved, sålænge du ikke trykker på gem eller udgiv så sker der intet :wink:

Iøvrigt så er min hjemmeside slet ikke færdig, jeg mangler et større banner, og farven omkring skal også rettes:-)
Jeg kan dog ikke finde ud af at lave banner osv. Men alt det med at sætte billeder og tekst ind kan jeg sagtens

Dejligt at høre, jeg har en lidelsesfælle :tihi:

Tak for tilbuddet, men jeg har faktisk opdaget, at jeg på et tidspunkt begyndte at rode med en Bricksite-side, så den vil jeg lige rode lidt videre med, inden jeg opgiver helt :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;925658]Dejligt at høre, jeg har en lidelsesfælle :tihi:

Tak for tilbuddet, men jeg har faktisk opdaget, at jeg på et tidspunkt begyndte at rode med en Bricksite-side, så den vil jeg lige rode lidt videre med, inden jeg opgiver helt :D[/QUOTE]

Det lyder også som en god ide, der er vidst ingen grund til at blive mere forvirret over et andet program:-)

Nu har jeg lige - bare for at forvirre mig selv lidt :wink: - været inde på one.com og kigge. Har jeg ret i, at man ikke får en jordisk chance for at se, hvad de kan tilbyde, før man har hostet op med nogle penge?

Hvis der er mulighed for at forsøge sig frem, gemmer de det i hvert fald godt.

[QUOTE=Temple Bar;925687]Nu har jeg lige - bare for at forvirre mig selv lidt :wink: - været inde på one.com og kigge. Har jeg ret i, at man ikke får en jordisk chance for at se, hvad de kan tilbyde, før man har hostet op med nogle penge?

Hvis der er mulighed for at forsøge sig frem, gemmer de det i hvert fald godt.[/QUOTE]

Ja det tror jeg du har ret i. Men de tilbyder vidst 15 dages returret…

[QUOTE=Temple Bar;925687]Nu har jeg lige - bare for at forvirre mig selv lidt :wink: - været inde på one.com og kigge. Har jeg ret i, at man ikke får en jordisk chance for at se, hvad de kan tilbyde, før man har hostet op med nogle penge?

Hvis der er mulighed for at forsøge sig frem, gemmer de det i hvert fald godt.[/QUOTE]

Hvis du vil, kan jeg godt gi’ dig midlertidig adgang til min side … :slight_smile:

Mette hvis du vælger one.com …Og vælger at bruge et af deres skabeloner, så stikker jeg dig osse gerne en hjælpende pote :slight_smile:
Bricksite har jeg osse tidligere rodet med, og her kan og vil jeg osse gerne hjælpe …Det eneste jeg står total af på, er HTML kodning, her er jeg direkte en analfabet :slight_smile:

Det kan være, jeg vender tilbage til det, hvis min personlige support ikke kan løse mit nuværende problem pr. langdistance :slight_smile:

You and me both - jeg fatter virkelig ikke en bjælde, når folk begynder at tale om den slags :smiley:

Jeg fatter nada, når jeg kigger på de skabeloner hos one.com :S

Nu har jeg bygget utrolig mange hjemmesider i one.com’s skabeloner - Tror næsten jeg har bygget sider i dem alle, så klart det falder mig let …Det tar’ mig kun 3 - 4 dage at bygge en hjemmeside med både opstilling og grafik, det må da siges at være hurtig ikk’ ?. Men jeg husker godt hvor forvirret jeg var den første gang, jeg skulle bygge :slight_smile:

[I]Jeg fattede os komplet minus af at lave hjemmesider, men med en god hjælpende hånd fra Alice gik det hele meget lettere, og nu har jeg ingen problemer med at tilføje og rette både sider, tabeller, billeder, skrift osv i min, men mit design på min side kan jeg takke Alice for, og jeg er super glad for at jeg valgte one.com :thumbup:

Der er ikke mulighed for at “prøve” hos one.com uden at hoste op først, men tilgengæld betaler du for en samlet pakke med alt hvad du skal bruge for at komme op og kører :-)[/I]

Held og lykke med den kommende hjemmesidebygning :smiley: