Jeg har forsøgt at lave lidt ændringer på min hjemmeside, men øv hvor den driller mig nu. - Jeg kan ikke gennemskue det, og håbe rnogle her inde lige gider tage et kig på min hjemmeside.
Mit største problem er, at tekst størrelsen skifter meget. Jeg har ellers sat den til det samme, men det virker bare ikke ens i de forskellige browser.
I Firefox synes jeg det ser fint ud, dog er det ikke alid jeg synes den åbne mine album med katte i nyt vindue eller faneblad.
Men her på min bærbare bruger jeg vidst nok IE 8, og der er meget forskel i skrift størelsen. Men dog åbner mine albums under katte i nyt vidnue som jeg ønsker det.
Men jeg tænkte hvis nogle gad tage et kig, og se hvordan teksten på forsiden, og især under menuen med dyr (den åbner kun teksten uden menu osv, tænkte det var lettere med det link), ser ud og det er forskelligt, og gider skrive hvad browser i bruger, så ville de være en kæmpe hjælp. Tusinde tak.
[QUOTE=Battlestar;711924]umiddelbart ser det fint ud i chrome
men er det menigen at den skal åbne en ny browser i et andet layout når man trykker på albums?[/QUOTE]
Jeg har lavet mine albums gennem one.com, og der er det meningen (at alle når tid kommer) skal åbne i nyt vidnue, for ellers skal man blade fra den ene side til den anden når billederne er vandrette. Så ja det er rigtigt. - Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret.
Tak for hjælpen. - Dejligt at vide det ser ud til at virke hos dig. - Her tog det flere dage før end den ville åbne albummene med katte i nyt vidnue. - Den har lidt sit eget liv.
[QUOTE=HeroldDesign;711938]Her er et par skærmprints fra IE7:
Og gallerierne åbner i nyt browservindue…hvilket jer synes er irriterende:tihi:
[/QUOTE]
Takker mange gange.
Ja jeg synes også det er lidt irriterende det åbner i nyt vidnue. Men jeg synes det er endnu mere irriterende at hvis albummet åbner i rammen på hjemmesiden, og man skal blade fra den ene side til den anden, for at se hele billedet når det er vandret. - Eller er det bare mig?
Takker mange gange.
Ja jeg synes også det er lidt irriterende det åbner i nyt vidnue. Men jeg synes det er endnu mere irriterende at hvis albummet åbner i rammen på hjemmesiden, og man skal blade fra den ene side til den anden, for at se hele billedet når det er vandret. - Eller er det bare mig? :)[/QUOTE]
Nej det kan du godt ha ret i. Men jeg tror ikke det ville blive et problem på min skærm, f.eks. det første billede af Amidale, ville godt kunne være i rammen på min skærm, tror jeg?
Ok, Det er nok ikke rigtigt det jeg skriver for det er jo ikke kun billedet der skal være plads til det er vel også oversigtsbillederne ude til venstre ik?
Lige en anden ting…
På forsiden skal jeg scrolle for at læse teksten under billedet.
Er det ikke lidt en skam??
Var det ikke bedre, at man kunne se hele billedet og teksten på én gang??
[QUOTE=Sannela;712960]Lige en anden ting…
På forsiden skal jeg scrolle for at læse teksten under billedet.
Er det ikke lidt en skam??
Var det ikke bedre, at man kunne se hele billedet og teksten på én gang??[/QUOTE]
Jo det kunne du godt have ret i. - Det vil jeg prøve at se på. - Tak for input, det har jeg ikke tænkt over.
Jeg overvejer om tekstboksen skal være større, så mine albums også kan åbne inden i.