Hjemmesider

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal placere tråden eller om det er en god ide :slight_smile:
Men med tanke på en anden tråd fik jeg den ide at samle vores hjemmesider. :slight_smile:
Der er mange der har en hjemmeside, men som jeg ikke lige søger først på Birma sider er der formentlige mange der ikke ser den vej siam er :slight_smile: Men det kunne være vi kunne inspirere hinanden :slight_smile:
Så tænkte om vi kunne bruge denne tråd til at linke til vores sider :slight_smile:
Vil i være med :slight_smile:

2 Synes om

God ide!

Min side er under opbygning, men kig da gerne forbi på de sider som er færdige

DK ChiCha Maine Coon
http://www.chicha.dk

3 Synes om

Det ville måske klæde mig at linke til min egen siameserside også :stuck_out_tongue_winking_eye:
www.sugieh.dk

2 Synes om

God ide måske at skrive race/racer ved også tænker hvis ny kommer på forum og søger efter en given race :slight_smile:

Vores er fra 2010 og jeg laver jævnlig ændringer :wink: for at gøre siden så overskueligt som muligt

Vi har pt kun Kurilean Bobtail, men forventer at starte ny race op, når den rigtige pige bliver født.

2 Synes om

Min er ikke så omfattende, men den er der (og er fuld af Norske Skovkatte). :slight_smile:

www.thomani.dk

3 Synes om

Min hjemmeside er her: www.Hadibadjas.dk, orientalere primært og en siameser måske i ny og næ

3 Synes om

Min hjemmeside hedder www.dktholstrup.dk og er under opbygning, men kan sagtens bruges.
Der kommer lige så stille mere og mere på.

Min race er orientalere :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Jeg har for europé eller europæisk korthår, med en lille underside om farvegenetik hos kat :slight_smile:
www.eife.dk

3 Synes om

Min side handler sjovt nok om Korat :scream: http://www.korat.dk kan den findes på :innocent:
Der er også en facebook side Bei Facebook anmelden | Facebook og gruppe Bei Facebook anmelden | Facebook :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Hellig Birma Diplomopdræt, Nordjylland.

2 Synes om

Jeg har fået nyt logo :slight_smile: Min datters veninde har været kreativ og lavet et meget smukt et til mig :slight_smile: Tidløst og roligt for øjnene :slight_smile:
I samme ombæring har jeg nusset lidt om min hjemmeside :slight_smile:
lille%20logo

10 Synes om

Hvor ser det godt ud. :thumbup: Logoet er smukt, og så er jeg ret vild med din formulering: ‘(med risiko for orientalere også)’. :grin:

2 Synes om

Jamen de er jo et ligeså “skrækkeligt” biprodukt hos mig som siam er hos Anne :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Det er da blevet godt Luisem både logo og hjemmeside :slight_smile:

Superlækkert logo, er lidt misundelig. Det har hun gjort godt venindens datter :thumbup:

Jeg synes dog at den blå skrift på hjemmesiden skærer en smule i mine øjne, men det er jo en smagssag :wink:

2 Synes om

Du har ret :slight_smile: Jeg har selv tænkt det, men jeg skal lige gå og se på hvad der kunne virke bedre :slight_smile: Jeg hader nemlig “bare” sort :slight_smile:

2 Synes om

Den er super fin og du er god til at få mange små detaljer med :smiley::+1:

2 Synes om

Sikke flotte og dejligt informative hjemmesider I har :smiley: Det er super fedt, at kunne læse om jeres passion for de respektive racer.

Vi deler også vores, selvom den stadig er ganske ny og under stadig konstruktion.
www.Fjordensbriter.dk

Nå ja, og det er British Shorthair det drejer sig om :wink:

2 Synes om

Ja, jeg var godt inde at tjekke, da du lavede dit først indlæg (det var via FB, og fordi den stod på jeres FB side, da jeg prøvede at finde ud af om jeres pige på banneret var blå sølv spottet tabby eller sort sølv spottet tabby). Der var dog vist intet der dengang, men det ser godt ud nu :smil:

Min er www.eife.dk og lider under at one.com har ændret deres hjemmesideprogram mv. nogle gange siden jeg lavede den i 2009, så nogle ting fungerer ikke ordentligt længere, og har ikke kunnet overskue at skulle bygge den op fra bunden et andet sted.

1 Synes om

Nej siden er først lige kommet ordentligt op. Jeg er ikke den største haj til DNS records og måtte lige have support med ind over, for at koble domæne og hjemmesideudbyder :smile_cat: Tak for dine rosende ord.

Din hjemmeside er også fin, og der er meget hyggelig læsning! :ok_hand: Jeg kan godt forstå at du ikke orker at lave den helt om. Det tager virkelig også lang tid, at starte fra bunden :see_no_evil:

1 Synes om