Hjemvendt fra det tyske

hejsa

så er vi vendt hjem efter en dajlig , men fandens varm dag i tyskland, temp sneg sig lige op på omkring de 30 grader dernede.
pyhhhhaaa den fede(mig) måtte svede. hjemturen var dog ingen succes, først var der en lastbil der havde tabt en del gods på motorvejen, dernæst var der sket et voldsomt uheld 15 km før vejle, så vi fik lige et ½ times hvil midt på motorvejen i 26 grader, hvor fedt er det lige.
nå men nu er der forsyninger klar til om 11 dage.
puha, jeg er osse helt kvæstet nu, nu skal jeg ha det dejligste bad og så varer det ikke længe før sengen kalder

Jamen Johnny dog, skynd dig at hoppe i Bad, så kommer din dejlige kone garanteret med lidt isvand. -ifryseren -altforvarmt -ifryseren -altforvarmt -ifryseren -altforvarmt -ifryseren -altforvarmt

Åååååhhhhhh din stakkel…og det bare for at der skal være forsyninger til Campingturen… -høhø

Uha ja hvor er det hårdt at ta’ på fornøjelsestur:-) Gider du høre om hjemkørsel på Frederikssundsvejen, nej vel, det gør jeg faktisk heller ikke.
Vær du glad for den udfordring er overstået:-)

jamen den udfordring er det ikke efterhånden daglig rutine,hvad jeg lige kan huske om det er der da altid en form for kaos der. fru tonya er opvokset tæt ved og min svigermor har boet i området i mange år, dog bor hun der ikke mere,

Nævn det ikke, nogen gange når jeg holder på p-pladsen vel hjemkomemt ved jeg faktisk ikke hvad vej jeg er kørt, men meget tankespind bliver det til undervejs, det gode har jeg som regel glemt af bare frustation over så langsomt det går

[quote=“Lis Dahlstrøm”]

Nævn det ikke, nogen gange når jeg holder på p-pladsen vel hjemkomemt ved jeg faktisk ikke hvad vej jeg er kørt, men meget tankespind bliver det til undervejs, det gode har jeg som regel glemt af bare frustation over så langsomt det går[/quote]

glæd dig til motorvejen… se DET blir et hit fremfor 45 min mellem ballerup og ølstykke…