Hjernevrideren

Vi har herhjemme også fået sådan en aktivitets mad-dims til misserne…

Arthur er meget begejstret for den, Teddy knap-så-begejstret. :tihi:
Åbenbart er Teddy for meget “ilder” til at forstå det der koncept med at man skal bruge poterne, han gør det meget lidt faktisk. I stedet slikker han hullerne rene for foder. Og sådan kan man jo også gøre ik? :ok:

(Det er faktisk meget typisk ilder-adfærd at bruge munden til at udforske med, så han er lidt min kæmpe ilder…:ups: Miljøskadet? Oh yes!)

Nå men Arthur har helt styr på sagerne…!

Og Teddy kan nogen gange…

Men så skete der noget… :lol:

“HEY Du dér!! Hvad laver du? Det er til katte! Ildere er for dumme til at klare den slags svære hjerne opgaver!” :rock: :rock: :rock:

Og ok, helt nemt var det ikke…

Men så brugte ilderen ilder-tricks… :thumbup:

Desværre kan den “store ilder” ikke benytte samme tricks…
Så han er gået i tænkeboks… (det kan tage tid fortalte han mig) :surrender1:

Det er jo snyd, når ilderen har så lille et hovede :slight_smile:

Jeg er helt enig, men de må jo spille på hvad de har ik? :høhø:

Hils lige og sig jeg har fundet løsningen til ham…

Ta daaaa…større glas!!! :rock:

Skønne billeder! Og tak fordi du fik demonstreret for mig hvordan den dims fungerer. Jeg har gloet på billeder af den og ikke kunnet se fidusen. Det kan jeg nu :slight_smile:

Hmm gu’ ved om sådan en ville være et hit her? Hvis det kræver hjerne så er Basil jo ret handicappet… han spiser aå alligevel ikke tørfoder… men jeg ku’ jo fylde den med Pringles GG

Herlig serie. Ikke overraskende, at det er noget for Arthur :smiley:

Jeg er lidt tilbageholdende med at anskaffe sådan et brædt, for jeg har på fornemmelsen, at det vil føre til overvejelser om Snehvides åndsevner eller mangel på samme…:cool2:

Misserne herhjemme har også sådan et monstrum… genial ting på regnvejrsdage, hvor de ikke ved havd de skal få tiden til at gå med :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;646690]Herlig serie. Ikke overraskende, at det er noget for Arthur :smiley:

Jeg er lidt tilbageholdende med at anskaffe sådan et brædt, for jeg har på fornemmelsen, at det vil føre til overvejelser om Snehvides åndsevner eller mangel på samme…:cool2:[/QUOTE]

Jeg havde altså også håbet at Teddy ville være lidt klogere end som så… Men ak, nu sidder han igen ved brættet bag mig og slikker foderet op af hullerne… :høhø:

Jeg havde altså også håbet at Teddy ville være lidt klogere end som så… Men ak, nu sidder han igen ved brættet bag mig og slikker foderet op af hullerne… :høhø:[/QUOTE]

Vi må så trøste os med, at der findes mange forskellige former for intelligens… :høhø:

Ja, det bliver vi nok nødt til. For vores katte er jo ikke dumme, de er bare alternativt begavede… :høhø:

Jeg har sådan en i min “kurv” på Zooplus lige nu… venter bare på et svar ang det kattegrus jeg overvejer inden der bli’r trykket på “køb” :slight_smile:

Så må vi se om mine katte osse er “alternativt begavede” eller de overrasker :wink:

Haha, herlige billeder :smiley:
Ham Teddy er nu skøn altså :inlove: