Hjørring 2023

Hvem skal med? Hvem tager I med?

Jeg er nysgerrig - endelig en udstilling, jeg lige kan tage til og få set nogle kattemennesker :heart:

3 Synes om

Miiiig! :grin: Og Magnus og Eran - og Casper :uha:

3 Synes om

Vi har meldt til, men nu må v se om afførngs prøverne er negative i næste uge, hvis ikke ja så meldes de fra igen

3 Synes om

Jeg kan ikke deltage den her gang, men hvis planen holder, kommer Lars og jeg og kigger søndag over middag :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Jeg har tilmeldt knejterne Ralf og Laffe :slight_smile:
Og meldt mig som steward også :slight_smile:

5 Synes om

Jeg har ikke så meget at komme med i øjeblikket, så det begrænser sig til Franzi fordi Vega er på sygelisten og Hollie har killinger. Jeg håber nogle andre kommer med rå mængder af spændende kategori 3 katte, så vores dommerelev får noget at arbejde med til sin eksamen :slight_smile:
Fordi vi har killinger, skal Claus undtagelsesvist blive hjemme og være babysitter. Så Vanderbilt må med, for han vil godt bæres ud i løbegården om morgenen af Claus, men han vil ikke bæres ind af ham igen :doh: Så han må med mor i byen, det vil han til gengæld gerne. Han er ikke i særligt spektakulær pelskondition, men det er der vel kun få af dem, der er om sommeren.

Der er tilmeldingsfrist fredag den 26. maj kl. 20,00, så man kan sagtens nå at komme med nordenfjords endnu. Det er en fin hal, og idet der ikke har været det der blot ligner en katteudstilling så langt nordpå i Danmark i mange år, så håber jeg der kommer en masse publikummer og får en på opleveren :slight_smile: Og selvfølgelig at der er et fint, bredt udvalg af racer at kigge på, ikke mindst :slight_smile:
VH
Susanne,

4 Synes om

Jeg regner med at kommer søndag med et par knejter, dog kat 4 :wink:

4 Synes om

Jeg kommer fredag aften engang når familie tam tam er igang og jeg kan sige at jeg har været der også når jeg måske at sige farvel til dem søndag når jeg er tilbage efter showet er slut
Jeg har Rex med min dejlige dreng

1 Synes om

På trods af vi nu har negative giardia prøver, hopper vi over udstillingen for denne gang.
Kattene har nu levet opdelt de sidste 4 uger, så
tænker de har bedst af af få en normal hverdag først og lære at leve sammen som en flok igen

5 Synes om

Sidste tilmeldingsfrist i aften kl. 20,00. Vi kunne godt bruge lige nogle få ekstra kat. 3 katte, så vi har lidt back-ups til eksamen, hvis nu nogen skulle blive syge :slight_smile: Der er selvfølgelig også god plads til alle andre racer :slight_smile:
VH
Susanne

4 Synes om

Jeg kommer som steward og har de to gutter, Mingus og Lillefis, med mig :slight_smile:
Ingen af dem er i kondition dog, meeeen det er svært at lade dem blive hjemme :wink:

2 Synes om

Bare rolig, du er ikke den eneste! Mine er mere ensfarvet grå end med sorte striber pt :hoho:

2 Synes om

Det ser ud til at det bliver et lille show med mindre end 180 katte tilmeldt …
Rex har i al fald fået katalog nr 172 og huskattene plejer jo at få de højeste nummer ikke sandt ?

Jeg er spændt på hvordan han klare sig - han ligner ikke just en udstillingskat- pelsen er mat og fældes af i store totter - hans krave og bukser og hale er en stor fældende tot og ligegyldigt hvor meget jeg børster ham vælter det bare frem …

Han afskyer at komme i bad og blive sæbet ind skyllet og tørret - opdrætter fik ham desværre ikke vænnet til vand og sæbe fra starten af så da jeg fik ham da han var 13 uger og vi forsøgte at bade ham gik han i panik og stak af så det opgav jeg ret hurtigt

Så vi tyer til andre metoder tørshampoo- skum - spray osv og nu må vi se om det rækker …

Formoder at der max er tilmeldt 6-10 huskatte ialt i alle kategorier hun han veteran osv …

Glæder mig til et lille ophold i Hjørring og gesyn med jer herlige katte udstillere

2 Synes om

Mine killinger lærer nu først at komme i bad som 14-16 ugers, så det har ikke noget med opdrætter at gøre at han ikke kan det :smil:
Men bare rolig, mine kommer også i forskellige afskygninger af pelsløs :hoho:

3 Synes om

Okay men han er i hvert panisk angst og vil kun finde sig i at blive våd hvis han selv plasker i vandet med poterne eller løber ind i vandstrålen når jeg er i bad eller vander haven

Er der nogen der ved om vi selv skal have håndklæder og sengelinnet med til Hjørring?

Der er linned og håndklæder på værelserne.
VH
Susanne

1 Synes om

Er der nogen, der ved om Britta fra Hittekat kommer til Hjørring med sin stand her i weekenden?

1 Synes om

Ja, hun kommer med sin stand og masser af nullerputter :wink:

3 Synes om

Det er jo lige før det udstillingens weekend for mange af jer.
Kan i udstiller - katte- publikum- bestyrelse- arbejds bier/ hjælper og dommer, salgsboder, alle have en rigtig god weekend/ udstillingen og få gode oplevelser, og en god udstillingen :smil:

Lige før det er i nabolaget, og hvor ville jeg gerne være publikum, men det lykkes ikke

Med venlig hilsen

1 Synes om