Her kommer lidt billeder fra mig fra Kattens Værn Odenses hobbyudstilling i Søndags. Mig og min chauffør var afsted med drengebanden Onkel Gizmo og lillebror Junior og vi havde simpelthen alletiders dag.
Bare se dette første billede, der er billedligt bevis for at Junior må have slået hovedet før vi tog afsted. Han vrælede/hvæsede kun to gange i løbet af hele dagen - og hele tre gange travede han selv fra buret og her ud på trimmebordet for at blive nusset af Gud og hvermand og holde øje med sagerne. Han var også oppe ovenpå buret en enkelt gang - men det nævner vi ikke…(vi nævner heller ikke at Gizmo var ude at gå en tur i salen uden påhæng…)

Gizmo har fået en lille fjer på og tager sig en morfar:

Gizmos fine NOM-kokarder. Anette Agerbak nominerede ham som veteran og Susanne Wehnert som huskat.

Junior tager en slapper på en speciel hovedpude - Gizmos ene bagpote…

Drengenes julebur i overblik:

Og drengene blev lige blitzet:

Et kig ned langs den ene burrække:

Og ned ad den den anden:

Ham her vandt jeg efter at have brugt 20 kroner på 5 lodder. Min bror syntes bestemt at min hårbøjle ville være pænere på ham end mig, så sådan blev det:

Sådan ser høsten ud når man som Gizmo er hjemvendt som 4. sødeste Veteran in Show, 4. sødeste Huskat in Show og udstillingens ældste kat. Der er blandt andet 15,6 kilo tørfoder, 42 alu-poser med Tender Chunks, 3 flasker rødvin (som brormand får som tak for en god dag), 3 trækatte, en keramikkat, en godbidjulekalender, legetøj og en førstehjælpstaske, puha, jeg er helt forpustet nu:

Tigeren er kommet hjem og fylder en hel stol:

Og der slappes af ovenpå en lang søndag:

Vi var hjemme i Randers igen 21.20 søndag aften, men så havde vi også lige haft en times pit-stop i Odense. Gizmo og Junior blev pakket godt ind i fleece-plaider på bagsædet, bilen blev parkeret i en P-kælder - og så gik Martin og jeg på Restaurant Den Grimme Ælling og spiste Eventyrbuffet. En fantastisk slutning på en skøn dag.