Hobbyudstilling Norsk Skovkattering 11. februar

Fandt det…lige midt i byen med en fantastisk placering

[QUOTE=kamikaze;770954]Tusind tak for linket.
Jeg har søgt på adressen men fik intet…mystisk. Jeg prøver igen[/QUOTE]

Hvis du på www.krak.dk blot søger på Ved Anlæget, 7100 Vejle kommer den frem :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;770953]Du skal da med, hobbyudstillingerne er SÅ hyggelige :slight_smile:

Jeg tror Anne vil blive glad for at høre fra dig :)[/QUOTE]
Tror du…så må jeg hellere kontakte hende. Men jeg tager nok KUN katterelaterede ting med…det er nok bedst

Ja, det tror jeg helt bestemt :slight_smile:

Min mor har i øvrigt også sagt hun vil have en nullerput (da hun så en af mine) så det er godt hvis du kommer Brita :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;770963]Ja, det tror jeg helt bestemt :slight_smile:

Min mor har i øvrigt også sagt hun vil have en nullerput (da hun så en af mine) så det er godt hvis du kommer Brita :D[/QUOTE]
OK, jeg kontakter Anne…skal nemlig ogsålige have set i min arbejdskaldener OM det er en lørdagsvagt der så skal byttes (mine kolleger er altid søde) så det bliver i næste uge for jeg har fri både idag og imorgen, juble.
Jeg tror da det ville være fint med en Hittekattestand med en masse mis-ting og jeg skal gerne donerer noget til arrangementet som tak for at være med. Jeg har nok at tage af, og skulle jeg sælge alt (en umulighed) så laver jeg bare noget mere

Har fremlagt ideen herhjemme og han vil tænke over det krydser fingre :slight_smile:

:kryds:

Mens jeg blev færdig med dagens rengøring kom jeg i tanke om…nu er det vel ikke d. 11. feb der er GF i Jyrak…men nej…det er heldigvis d. 25. feb:
Og jeg har set i min Findus kalender i køkkenet…der står ikke lørdagsvagt (omend jeg ikke kan være 100% sikker) for vi bytter jo vagter og jeg kan have glemt at opdaterer min Findus kalender, fnis.

Hobbyudstilling i Vejle d. 11/2-2012

Så er det tid til at tilmelde sig NSR´s hobbyudstilling i Vejle.

Kom og få en hyggelig dag sammen med en masse skønne katte og mennesker.

TOPKATTE 2011 vil ligeledes blive fejret på denne dag, og Norsk
Skovkattering vil være vært for en lille en til ganen.

Støt op om denne dag, hvor vi udstiller for sjov i hyggelig stemning,
og hvor vi har god tid til at snakke med publikum og vise dem vores
skønne race.
Dommere: Camilla Zindel og Poul Kiærulf

Adressen: Bygningen, Ved Anlægget 14B, 7100 Vejle.
Sidste frist for tilmelding & betaling: D. 22. januar 2012

Tidspunkt: 8-17, for publikum: 10-17
Pris 125,-kr. pr kat og 175,-kr. pr. kuld

Kommer du med standen, Brita?
(hvis Snus ellers kan lade være med at tisse på Missebarnets kuglepude :venter::venter:, vil vi nemlig gerne købe nogle flere :))

Et lille velment råd: Det kan være en fordel at undersøge parkeringsmulighederne. Så vidt jeg er orienteret er der nemlig betalingsparkering i området omkring Anlægget 14. Mere kan læses her: http://www.vejle.dk/Borger/Trafik-veje-og-groenne-omraader/Parkering/Parkering-i-Vejle-Midtby.aspx

På linket vil i også kunne finde gratis parkeringspladser, men om det lige er i området, vil jeg desværre ikke love.

[QUOTE=PiaR;773625]Kommer du med standen, Brita?
(hvis Snus ellers kan lade være med at tisse på Missebarnets kuglepude :venter::venter:, vil vi nemlig gerne købe nogle flere :))[/QUOTE]
OK, jeg laver lige nogle Krøyerkuglepuder og IKKe fléece men i noget andset stof

[QUOTE=kamikaze;773742]OK, jeg laver lige nogle Krøyerkuglepuder og IKKe fléece men i noget andset stof

[/QUOTE]

Det lyder supergodt!

Øv bliver ikke til noget dette år for mig. - Mikes familie vil holde hans fødselsdag den dag.
Men har aftalt med en af vi gør det næste år, hvor hun har fået sig en NFO :smiley:

Jeg har ikke meldt hittekattestanden til d. 11 feb.
Jeg ville gerne, men kan simpelthen ikke nå at få syet tingene der skal til, p.gr.a. bestillinger
Jeg håber I får en rigtig god NFO-udstilling

[QUOTE=kamikaze;779879]Jeg har ikke meldt hittekattestanden til d. 11 feb.
Jeg ville gerne, men kan simpelthen ikke nå at få syet tingene der skal til, p.gr.a. bestillinger
Jeg håber I får en rigtig god NFO-udstilling[/QUOTE]

Øv øv øv :frowning:

Ja, det er noget møj, men jeg kan simpelthen ikke nå at få syet tilstrækkeligt til jeg syntes der er noget at tage med af.
Desuden må jeg også tilstå jeg, NÅR nu jeg kun har tid til en hobbyudstilling, fravælger Vejleudstillingen af flere grunde.
Horsenshobbyudstillingen ligger en spytklat fra hvor den ene af mine sønner bor ( Fjordglimtsvej…det handler om 200 meter max) og så ved jeg de kommer og besøger mig, OG så er Jyrak min klub.
Jeg har 5-6 senge og to udstillingsgardiner der skal laves plus det til både Horsens og den store i Fredericia og det handler om i hvert tilfælde to hundrede enheder jeg skal have lavet.

det er gode og meget forstålige argumenter :slight_smile:

  • og vi skal nok alligevel heller ikke have flere kuglepuder.
    Snus tisser på den vi har :frowning: :frowning:

Sikke da en slemmer Snus…mons tro hun er på vej i løb

Vi kan intet have i huset med krøyer kugler i. Kattene tror det er en kattebakke, jeg ved ikke om det er fordi det føles som grus når man træder på dem.