Hobro?

Nogen der kommer til hobro den 14-15 november.?

Jeg kommer begge dage med mine tre briter…

Wee, jeg kommer om søndagen med min ene brite!

Jeg kommer begge dage med min kastrat Chicabee Canoosia - sbin

Jeg kommer med min hittekattestand…måske begge dage, når nu det gik så skidt i Herning (læs: havde minus 2,50 kr med hjem) :tihi:
Problemet er jeg KUN har 1 seng syet og det er lidt lidt at stå og sælge, så de næste dage skal der fisme godt nok syes.
Havde overvejet at tage Kamikaze’s Umberto Ex. med…han udvikler sig rigtigt flot og er efter min mening en fin udstillingsmis.
Håber måske en lille smule hans kommende ejer vil prøve at udstille ham…hvis ikke er det også helt fint. Ingen tvang…han er blot typemæssigt fin fin OG hans temperement er noget a la en regnorm…en regnorm der er køsselig:wehuu:
Han er virkelig til afstrafning (læs: Vivi/Lasses tråd) :wehuu:

Jeg kommer også både lørdag og søndag med to briter hver dag.
Lørdag: Hannibal og Ticked Ivy
Søndag: Hannibal og gamle Karla, der bliver støvet af i dagens anledning.

Mvh
Mariann
DK Gugs

glæder mig til at se de dejlige briter… :slight_smile:

Chicabee: dine birma’er har jeg ståt og “savlet” over hver gang jeg har set dem på udstilling!!

Kamikaze: ja det var ikke så godt med 2,5 for lidt… :slight_smile: puha godt det ikke er mig der skal sy, det sider mine hænder forkert til…

Jeg kommer lørdag med Emil (aby) og Romano (nfo)

Nok ikke denne gang - men udne kat - ja.

Super - uhh en Aby - de er altså også kønne… :slight_smile:

Ja de er møg hamrende smukke, og Emil og jeg er lidt forelskede i hinanden :stuck_out_tongue: :inlove::tihi:

hehe…

Kommer begge dage med;

DKPetheaven Eloa, OSH c, Åben - begge dage
DK
Wehnert’s Mille Fleur, EUR ns22, Ungdyr - Lørdag
DK*Petheaven Friedrich W. Nietzsche, OSH b, Killing - Søndag

Jeg glæææder mig! :slight_smile:

/Mette

Der er en tråd mage til denne her: [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12649”]Udstilling Hvem kommer til Hobro? - De Kattegale Debatterer[/ame]

Der kommer da godt nok et par briter, og andre dejlige katte.
Jeg kommer selv med mine to briter:-)