Hvor højt er jeres køkkenbord?
Jeg kom til at tænke på det fordi mange misser jo åbenbart hopper op på køkkenbordet, men ikke her.
Mit er 90 cm højt - aner ikke om det er normalt eller højt.
Hvor højt er jeres køkkenbord?
Jeg kom til at tænke på det fordi mange misser jo åbenbart hopper op på køkkenbordet, men ikke her.
Mit er 90 cm højt - aner ikke om det er normalt eller højt.
Altså her hoppes der lystigt op på højskabe og direkte på overskabe, og de er i al fald over 90 cm
Pia, nu var det så mere for at finde ud af hvad højde de forskellige har på deres køkkenbord
Vores er også 90 , og vores springer let og elegant op .
Det er slemmer når fruen her skal have skroget op på bordet for at pudse vinduet:tihi:
[QUOTE=Noël;613805]Vores er også 90 , og vores springer let og elegant op .
Det er slemmer når fruen her skal have skroget op på bordet for at pudse vinduet:tihi:[/QUOTE]
Dine er heller ikke gumpetunge :høhø:
Vores er 90 cm høje. Piece of cake for en norsk skovkat
Vores køkken har også bordpladehøjde på 90 cm.
Vi er begge relativt små mennesker, så vi spurgte HTH, om der fandtes en 85’er. Men nej, det havde de desværre ikke, selv om det jo bare er soklerne, der skal være lidt lavere. Derimod kan man godt få med en højere bordhøjde end 90, hvilket må glæde de unge på Substral…
[QUOTE=FinnFrode;613895]Vores køkken har også bordpladehøjde på 90 cm.
Vi er begge relativt små mennesker, så vi spurgte HTH, om der fandtes en 85’er. Men nej, det havde de desværre ikke, selv om det jo bare er soklerne, der skal være lidt lavere. Derimod kan man godt få med en højere bordhøjde end 90, hvilket må glæde de unge på Substral… ;)[/QUOTE]
det er en af de ting jeg glæder mig til…
den skønne dag hvor jeg har hus med et køkken, hvor jeg kan lave højere bordplade og så en lavere kogeplade… jeg HADER at stå i et køkken og lave med for bordpladerne er altid for lave! :S og jeg er altså “kun” 178, men får nemt trækninger fra nakke og helt ned i skulderen ved, at stå i køkkenet i længere tid…
ELSKER så at lave mad hjemme ved nogle kammerater - de har nemlig 105 cm bordplader og så er kogepladen sænket ned i 80… det er fantastisk arbejdshøjder!
De byggede så selv køkkenet, hvor de stod og tog mål på deres egen bedste arbejdsstilling, når der skulle ordnes grøntsager osv. - de er nemlig tæt på at være 2 meter høje, så hth løsninger var bare slet ikke høje nok inden for det budget de kunne bygge det pænere for selv
mit køkkenbord er 90 cm højt, og det er kun min birma der kan springer derop. Perserne sætter ned foran og hyler på at blive løftet derop
Vores er sådan cirka 91 cm. høj, og det hopper de gerne op på. Sjovt nok synes jeg, at vores bord er lige lavt nok, og jeg er da kun 168,5 cm høj. Jeg får ondt i ryggen af at skulle stå ved den arbejdshøjde, så jeg ender ofte med at sidde ned.
Jeg ved ikke hvor højt mit er, men Konrad hopper aldrig op på det. Han har været oppe på det to gange, hvor han fik at vide at han ikke måtte. Han hoppede først op på sofaen, så over på køleskabet og videre hen på køkkenbordet. Nu står han så op ad skabene, og hans pote kan lige præcis nå op på bordpladen.
På dette billede når han dog ikke helt op, men han plejer at strække benene så meget at hans pote når op på kanten
Man kan lige se, at bordpladen når min kæreste til hoften ca.
Måske der er en pointe der. Persere er måske generelt ikke så meget for at hoppe…de gider ikke ,-)))
Nå, mit køkkenbord er 88 cm højt, og det er faktisk for lidt til mine 160 cm
Det er alt for kloge til selv at skulle gøre
Jeg tro såment godt de kunne, hvis altså lige de gad
90 cm her også og mine 3 banditter hopper gerne der op selv om de ikke må.
Mit køkkenbord er rimelig høj ca. 95 cm, men dog med nedsænkning ved komfurafsnittet.
Men hvis ikke man kan nå, så bruger man da bare en skuffe som hjælp
Fra gulv til bordpladetop er en normal højde 90 cm…siger Tømmer JOhn…min mand
Vi har forhøjet i baggangen og der springer 3½ mdr. killingerne gerne op
Heidi