Højvang Kattepension

Vi står snart og skal på ferie og har derfor kigget lidt på kattepensioner. Vi bor på Fyn og vil helst undgå at køre alt for langt med dem - så det er i det område vi søger.

Efter at have kigget lidt faldt vi begge for Højvang Kattepension, og vil derfor høre om der er nogle af jer som har fået passet katte der og om i kan anbefale den?

Hvis i har fået passet kat et andet sted i området som I synes rigtig godt om er jeg også meget interesseret i at høre om det! Gerne på Fyn, eller max en times kørsel om ikke andet.

De små skal jo have det så godt som muligt! :playkitty1:

Kender ikke den omtalte kattepension, men Min Ven Katten var også et godt bud. MVK’s kattepension ligger en anelse syd for o’nse

      • Updated - - -

[QUOTE=kamikaze;1040750]Kender ikke den omtalte kattepension, men Min Ven Katten var også et godt bud. MVK’s kattepension ligger en anelse syd for o’nse :pote::høhø:[/QUOTE] :pote:

her er en god checkliste til hvad man skal se efter ved kattepension:

andet alternative er jo også kattepasser som passer kattene i hjemmet

[QUOTE=kamikaze;1040750]Kender ikke den omtalte kattepension, men Min Ven Katten var også et godt bud. MVK’s kattepension ligger en anelse syd for o’nse

      • Updated - - -

:pote:[/QUOTE]

Jeg har ikke haft katten passet hos Min Ven Katten, men jeg ville uden tøven bruge dem. Både fordi jeg har set forholdene derude, og fordi jeg ved, at de vil blive passet efter alle kunstens regler af Sonja og hendes folk derude.

lidt OT men et besøg her med lyd på er lidt :høhø:
http://minvenkatten.dk/search.asp