Hold da helt op

hvad gør de med pakkerne fra Zooplus…jeg har slet slet ikke fantasi til at forestille mig, hvordan en pakke kan komme til at se sådan her ud -what

Der var en (læs EN) dåse af 30, der havde normal form.

Jeg er faktisk imponeret over at alle dåserne var der hvis den så sådanne ud da den kom :S

Vær glad for at det ikke var pakken forleden (den med bonus-katten :p) der så sådan ud ved modtagelsen -what

[quote=Charlotte Oeh.;146201]…jeg har slet slet ikke fantasi til at forestille mig, hvordan en pakke kan komme til at se sådan her ud -what

[/quote]

Jo da…den har bare været lånt ud som træningsskammel til elefanterne i Cirkus Benneweiss
-LOL-LOL

Jeg HAR talt dem, og de var der …det havde jeg faktisk heller ikke selv forventet, derfor fotograferede jeg den lige inden, jeg åbnede den.

Det er godt nok imponerende :smiley:

Åhh, jeg vil bestille noget der inde fra selvom det ligner det rene kaos når de kommer med kasserne :smiley:

Men forresten god idé at fotografere kasserne inden man åbner dem hvis nu der mangler noget!

Til sammenligning så de to kasser jeg modtog fra den engelske side ud som om de aldrig havde rørt ved noget som helst - ikke engang bulede hjørner havde de…de er for resten knippelgode til opbevaring - når de altså stadig hænger sammen.

Godt alt indholdet var fulgt med -what

Typisk GLS jeg hader det fragtselskab. Min sidste pakke var nogenlunde hel men dåserne indeni var stort set alle bulede.

Er ret sikker på det ikke er GLS’s skyld… For jeg bestiller altid fra www.zooplus.co.uk og jeg har ALDRIG oplevet at de så sådan ud… Til gengæld har jeg hørt at det ofte sker når man bestiller fra den tyske side… Hvilket jeg ikke helt har gennemskuet… For varerne man bestiller på den britiske side kommer fra det tyske lager…

                                    :?:?:?:?:?:?

Det er da GLS der har forsøgt at tape den sammen og mon de havde taget imod den hvis den så sådan ud fra start :slight_smile:

Så skal du lige tjekke én af dåserne om de er beklædt med plastik indvendig, for er de ikke skal du ikke bruge dem. For bulede dåser udvikler et eller andet giftstof som jeg desværre ikke kan huske hvad hedder.

[quote=Bølle-missen;146247]Er ret sikker på det ikke er GLS’s skyld… For jeg bestiller altid fra www.zooplus.co.uk og jeg har ALDRIG oplevet at de så sådan ud… Til gengæld har jeg hørt at det ofte sker når man bestiller fra den tyske side… Hvilket jeg ikke helt har gennemskuet… For varerne man bestiller på den britiske side kommer fra det tyske lager…

:?:?:?:?:?:?[/quote]

Mine varer ER bestilt på den engelske side.

Jeg bestilte hos dem for en lille uges tid siden, og i min ordre bekræftelse kunne man vælge nogle forskellige links;
Der var links til, hvis ens pakke var kommet frem uden buler eller andet, hvis pakken var skrammet også en 3. ting, måske en pakke som Charlottes:p

så jeg tror måske de er obs på, at pakkerne ser noget forhutlet ud nogle gange:S

Der er forskel på, om dåsen “bare” har fået en bule, eller om den er blevet utæt. En bulet dåse er ufarlig, mens den utætte er farlig, fordi der dels kan komme bakterier ind, men også fordi syre kan opløse dåsens indvendige belægning, så der trækker tin ud i indholdet.

Umiddelbart ser det ud som om, mine dåser bare er bulede.

Næ, det gør de nu ikke fordi de har fået en bule af et stød/tryk, men hvis dåser buler udad, er det fordi der er noget galt , og så må man ikke bruge indholdet fordi der er giftstoffer i.

En lille opdatering: Jeg skrev jo til Zooplus vedrørende den maltrakterede pakke - de skrev tilbage med en mailadresse, hvortil jeg kunne sende fotoet af pakken. Jeg har nu fået en uforbeholden undskyldning og valget mellem at få 10% på ordren eller 6 GBP rabat ved næste køb.

Det synes jeg er flot - det var ikke med den bagtanke, at jeg sendte fotoet til dem, jeg syntes bare, at de skulle se, hvordan en pakke kunne se ud ved modtagelsen :slight_smile:

:ok::ok:

Charlotte

Var det ikke dig, der lagde billeder herind af Balut i en tom kasse fra det samme firma ???

Må jeg maile det billede til dem, og skrive at jeg fik en tom kasse UDEN den vidunderlige røde hankat ???

:kryds::kryds:

Charlotte

Var det ikke dig, der lagde billeder herind af Balut i en tom kasse fra det samme firma ???

Må jeg maile det billede til dem, og skrive at jeg fik en tom kasse UDEN den vidunderlige røde hankat ???

:kryds::kryds:[/quote]

-LOL-LOL

…så fortryder de nok bare de der 6 GBP rabat ved næste ordre :fløjte:

[quote=Charlotte Oeh.;150051]-LOL-LOL

…så fortryder de nok bare de der 6 GBP rabat ved næste ordre :fløjte:[/quote]

-grrrierdumme

Nårh ja, det kan jeg godt se… jeg skal nok lade være så…

-ihhaltsåå