Holder du af at dulle dig op til en bytur?

Ja, gør du det?? :fin:

Jeg gør bestemt. For mig giver det lige den der tak hen mod festhumøret… :slight_smile: Til hverdag holder jeg det bare simpelt med noget foundation og et lag mascara…

Skal f.eks. i byen lige om snart :slight_smile:

Kom gerne med dit dulle-billede :slight_smile:

Ja, det gør jeg vist også :fin:

God tur i byen :slight_smile:

Ja…det gør jeg altid…især i aften. :klapper:
Jeg skal høre min yngste søn med sit band spille på the Rocks i København.

Han skulle jo nødig være flov over sin mor; selvom hun er 65…:fløjte:

Uuuuf - hvor jeg glæder mig.

[quote=Mona Jensen;259062]Ja…det gør jeg altid…især i aften. :klapper:
Jeg skal høre min yngste søn med sit band spille på the Rocks i København.

Han skulle jo nødig være flov over sin mor; selvom hun er 65…:fløjte:

Uuuuf - hvor jeg glæder mig.[/quote]

Billeder :høhø:

Ja, det er noget af det mest hyggelige… Også at gøre det sammen med en veninde…

Når jeg bare sådan hygger alene så er det noget med en øl eller drink samtidig med, yndlingsmusikken på anlægget og så rigtig hygge med at vælge hvilken farve øjenskygge osv osv :slight_smile:

Er også selv hende der kun bruger mascara til daglig og intet andet, så når man så også finder øjenskygge, streg osv. frem så ja :smiley: … hyggeligt

Jeg er ikke begyndt. :stuck_out_tongue:

Jeg skal først være der kl. 22.00 :fløjte:

[quote=Mona Jensen;259088]Jeg er ikke begyndt. :stuck_out_tongue:

Jeg skal først være der kl. 22.00 :fløjte:[/quote]

Men det ta’r vel sin tid … i din alder :?

:fløjte::fløjte::fløjte:

Tror måske bare at jeg dukker mig … -surrender

[quote=Skattekat;259105]Men det ta’r vel sin tid … i din alder :?

:fløjte::fløjte::fløjte:

Ååååh…Gud… det er for sent.
Jeg kan ikke nå det. :øhmm: Hvad gør jeg nu…:øhmm:

Hmm… For at være ærlig, så har jeg aldrig “lært” at dulle mig op… Jeg tror at jeg havde mere travlt med at at klatre i træer og brække knogler imens alle andre piger dansede og lagde make-up på hinanden :tihi:

Til dagligt bruger jeg intet make-up, og hvis jeg endelig skal i byen, så er det kun meget lidt jeg gør ud af mig selv mht make-up. Et eller andet sted så kunne det være fedt at kunne, men interessen for at lære det har bare aldrig rigtig været der :øhmm:

Uha, ja. Det er fantastisk. Når man tosser rundt med veninderne, har fået de første genstande indenbords, og pludselig ligner en million. Det er skønt! :thumbup:

Må ærligt indrømme at jeg også elsker det!!

Til hverdag bruger jeg intet, altså på arbejdet. Hvis jeg skal til møder eller andet tager jeg lidt på, men til fest giver jeg den gas, men det helt store lag øjnskygge :smiley:

Jeg kan faktisk bare ikke lige finde noget billede hvor jeg er dullet helt op… underligt nok faktisk!

Jeg skal dulle på næste lørdag, så hvis der er gang i tråden kan det jo være der kommet et billed ind :smiley: :rock:

Kommer an på hvilken bytur der er tale om. Hvis der er planer om en “stodderbrandert”, så er al tid foran spejlet spildt.

Ja jeg elsker det

En lille smule. :slight_smile: Til hverdag går jeg slet ikke med makeup. Men hvis jeg skal til fest i byen eller hos en ven, kan der godt ryge lidt mascara og eyeliner på. :slight_smile:

Ja man er vel kvinde :fin: Og andre må gerne se at man er det :smiley:
Jeg elsker at dulled mig op til fest. Til hverdag vil jeg også gerne se pæn og ordentlig ud og ikke ligne en der lgie er stået ud af sengen, men dulle bliver der ikke tid til :stuck_out_tongue:

Kom nu med billeder!!! Dengang jeg var rigtig dulledejlig :fin: når jeg gik i byen, ja da fandtes der slet ikke digitalkameraer… :græde:

Det var jo lige præcis det der var meningen med tråden… Hvis jeg ville have haft I kun skulle skrive, havde jeg lagt den i OT… :tihi:

Lidt duller man vel altid…

jeg har godt nok fået ny hårfarve siden billedet blev taget men make-uppen er samme type :slight_smile: