Holdkæft hvor er i åndsvage

OG SUPER DEJLIGEEEEEEEEEEEE. En griner jeg har fået efter at have læst jeres trød -thumbs -thumbs -thumbs

I er jo bindegale -hahaha -hahaha -kramer

Og jeg føler mig lidt skuffet…nej MEGET skuffet -ked -ked -ked

Min dusk er MEGET større TAk

-neje -neje -neje -neje

OG TAK for min over spammet mailbox [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

-what -høhø

-HUG

FEDTERØV… [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hvad er det for en muldvarpe på din profil Poly? jeg troede det var katte du havde?? -engel -engel -engel

-velkommen Hjem søde Ja noget skulle vi jo lave -LOL -LOL -LOL

FEDTERØV… [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hvad er det for en muldvarpe på din profil Poly? jeg troede det var katte du havde?? -engel -engel -engel [/quote:2zqdjrsf]

Tykke Berta er ikke en muldvarpe. Hun er en prop!!
Klip måtten - så du igen ka´ kigge ud -rofl -nummer


Dette er en muldvarp.

Jeg syntes nu det ligner en “MUUUUUUS”
-forelsket Brita

-velkommen hjem Sine [bigloony]

Vi har da bare hygget lidt herinde,mens i var ude og fjolle rundt -engel -engel -engel

Ja hvem mon det kan være hva???

FEDTERØV… [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Hvad er det for en muldvarpe på din profil Poly? jeg troede det var katte du havde?? -engel -engel -engel [/quote:3a4urx0d]

Tykke Berta er ikke en muldvarpe. Hun er en prop!!
Klip måtten - så du igen ka´ kigge ud -rofl -nummer[/quote:3a4urx0d]

HOV HOV HOV:…jeg er sgu glad for min måtte, jeg lkan både lave fletninger og dreadlock, såååååå flet lige mundkurven muldvarpe elsker

En mus !! -rul

jammen de viser jo bare at du har to stk -høhø

Blære røv med de alt for søde misser

ja det ser jeg Gitte FYYYYYYYYYY hvor har i været UARTIGE… -rækkermegatunge -rækkermegatunge

ja det ser jeg Gitte FYYYYYYYYYY hvor har i været UARTIGE… -rækkermegatunge -rækkermegatunge[/quote:3neoufce]

-what -what -what -what

Hvornår da -ked

-høhø -høhø -høhø

ja det ser jeg Gitte FYYYYYYYYYY hvor har i været UARTIGE… -rækkermegatunge -rækkermegatunge[/quote:241ezo6j]

Ikke mig… -ked jeg er altid sød næsten…vi sørgede jo bare for at holde stilen mens du var væk Sine… -høhø

JA JA JA Gitte og Birthe… I var sgu da nogle af de væste FY -nummer -nummer -nummer -nummer