Homoseksuelle vielser?

:tihi::høhø:

:lol: Genialt :smiley:

Haha fantastisk :smiley:

Den er genial! :klapper:

Niiiiice :tihi:

Men mangler der så ikke en om lesbiske vielser:? De er vel ligeså kontroversielle…

Intet mindre end genialt :wink:

Joooe, men det plejer sjovt nok ikke at være sååå stort et problem for de fleste…

/Mette

Jeg forstod ikke morskaben i den - forklaring :?

HA! Fan-friggin’-tastic :slight_smile:

For det første er det kendte personligheder fra USA der er i den sketch, og for det andet så er de kendt for at de er homoseksuelle, så de laver tykt grin med deres egen seksualitet :slight_smile:

Du forstår godt engelsk, ikke? og toppet med pænt meget ironi, så er den der :smiley:

Det er så nok bare ikke min form for humor - og jeg tror ikke, jeg kendte nogen af de medvirkende

Hehe, den er skøn. :slight_smile:

Men jeg tvivler på at den bliver set af dem den er lavet til…

[QUOTE=Ravn;1110475]Hehe, den er skøn. :slight_smile:

Men jeg tvivler på at den bliver set af dem den er lavet til…[/QUOTE]

Aner det ikke…
men ikke desto mindre skyndte jeg mig at dele den på FB - hvor jeg har “venner” der er så konservative/reaktionære/fundamentalistiske, at jeg nogle gange virkelig overvejer om ikke bare jeg burde slette dem :smiley:

[QUOTE=Ann K;1110480]Aner det ikke…
men ikke desto mindre skyndte jeg mig at dele den på FB - hvor jeg har “venner” der er så konservative/reaktionære/fundamentalistiske, at jeg nogle gange virkelig overvejer om ikke bare jeg burde slette dem :D[/QUOTE]

Ha - har gjort præcis det samme :wink: (og gør mig iø samme overvejelser - jævnligt!)

Der er også en for kvinder

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Problemet er bare at især to af dem poster nogle af de lækreste madopskrifter :smiley: og ellers virker normale nok…
Bortset altså fra medlemsskabet af National Riffle Acossiation, deres inderlige had til Obama og deres konstante posteringer om at Gud er den væsentligste faktor i deres liv :klapper:
Meget sære mennesker at være “ven” med - men jeg forsøger virkelig at forstå hvorfra de kommer…
Og så længe jeg endnu ikke har opdaget at de ifører sig hvide hættekapper med små øjenhuller, og tilbringer weekenden med at brænde omvendte kors af, så tror jeg bare at jeg vil lade dem blive i vennekartoteket - pgr de der forbistret gode madopskrifter :wink:

De fik nu heller ikke mange klokker til at ringe her. Men uanset om jeg har set dem før eller ikke, så lå jeg flad af grin over humoren og budskabet :smiley: Den er genialt tænkt :ok: