Hoppe op på benene

Vi har en lille killing på 6 mdr (Monberg). Han er ikke lige verdens mest elegante mis, men han er til gengæld den mest kærlige, højlydt spindende, opmærksomhedssøgende kat jeg har haft den ære at møde.

Nå, men jeg sidder ved computeren og har bare ben. Han synes jo så åbenbart at mor har beskæftiget sig nok med skærmen, og at nu er det hans tur. han hopper derfor let og elegant op, fejlbedømmer glatheden af mors ben, glider ned, hyler op og sætter kløerne i mit ben ! Av for filan da… Det er da bare sidste gang jeg sidder i bare ben ved skærmen. Fra nu af sidder jeg kun ned iført sikkerhedsbukser… -jegkrydser

Det hører med til historien at vores lille misling på 6 mdr. - 1 dag altså vejer 5,1 kg -uha Så nu skal vi altså have ham lært at hoppe ordentligt, inden han bliver en STOR basse på 8 kg!

Nååååååååååååååå og av av av -xxrotflmao -xxrotflmao

-kattedans -kattedans -kattedans -kattedans -kattedans -kattedans

Det er nu så hyggeligt at have dem liggende på knæerne.

Vores Tantor på 5,3kg tror ikke han kan springe, så derfor sætter han kløerne i benene på mig og trækker sig op.

AV AV Jeannette - -græd -græd

Av Av Av !! -xxrotflmao

Av, for dælen da! I det mindste gør Monberg en indsats gg Han forsøger da. At det så ikke lykkedes, er en ganske anden sag :smiley:

-græd Avvvvvv det må have gjort ondt…

Ja det gør mega ondt, og hvis jeg ikke lige ser ham komme, gir jeg i bare forskrækkelses et ordentlig hyl fra mig, så sidder han på gulvet og glor dum på mig.

Men livet er hellig med katte i huset. [smilie=hate-tunz.gif]

præcis ligesom vores hulk, men min kæreste skal alligevel altid sidde med bare ben ved sin com. hulk tager tilgengæld også fat i ens fødder når man ligger og sover. det gør bare sååååå ondt. argh man bliver helt gal så ondt gør det. og hopper op af benet når man er ved at give ham mad i skålen. så jumper han bare lige pludselig, og nogle gange kan han ikke få kløerne ud igen . av av av .

føler med dine ben. der må være rigtig mange rifter lige pt.

Ja, de er skønne vores skørre katte, men ikke til at undvære.

Vi kan så konstantere at har man katte, skal man ikke regne med at have pæne ben.
mine er ihvertfald ikke.

Uhh… av! Det har Mufti kun gjort 1 gang, og jeg skreg op af forskrækkelse, og han blev så forskrækket at han aldrig har gjort det siden! Han har vist lært at hoppe! -kat1