Hovedløst

Jeg genkendte nu bare en lille ting… :wink:

:lol:

[QUOTE=KartoffelChips;790120]Jeg genkendte nu bare en lille ting… :wink:
[/QUOTE]

Hvad bilder du dig ind din luskefis - du er jo en mand :ups: - nå, det har du måske været hele tiden :høhø:

Man har vist “fundet” en souvenir… :tihi:
Jeg havde i mange år et skilt på badeværelset med: Toilettet må ikke benyttes under ophold på stationer og færger. :høhø:

Du tabte mig dér?.. :slight_smile:

Fejlen er jo ikke din - men min -. så kan jeg jo bare læse hvad du selv skriver - men jeg troede … man skal ikke tro men vide. Det gør jeg så nu :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;790129]Man har vist “fundet” en souvenir… :tihi:
Jeg havde i mange år et skilt på badeværelset med: Toilettet må ikke benyttes under ophold på stationer og færger. :høhø:[/QUOTE]

Heh det har vi skam osse, sådan et skilt på toilettet. Samt de der Læn dem ikke ud i vinduerne ovenpå. Og lidt andre ting… Som jeg faktisk har fået helt legalt, eller i al fald fået dem fordi de skulle smides ud af vogne der blev udrangerede :slight_smile:

Men jo, vi har en del jernbaneeffekter hjemme, jeg er jo gift med en togtosse ud over at jeg selv arbejder med det G

Så det kan da være at Ib har lænet sig ud :lol: Men han lænede sig nu nærmere ind!

Det allersjoveste er nemlig at billederne faktisk er taget i omvendt rækkefølge, men han LÅ sådan da jeg kom op, som på det første billede. Så var det han kiggede ud, blinkede lidt med øjnene, og proppede hovedet ind under Adelie igen :hjerte: Så jeg kunne få et billede af hvor fjollet han så ud uden hovede :tihi:

Og - Godt spottet, Chips :slight_smile:

Hahahaha!!

Herligt billede! :slight_smile:

Nej man fatter altså ikke at han kan få luft… men der skal nok egl. heller ikke så meget til, med den hjernekapasitet :stuck_out_tongue:

Flap lå med hovedet på samme måde, neden under Kronk idag… men der er heller ikke meget at komme efter jo :tihi:

Hvor er det dejligt at se at Adelie & Ibber er så glade for hinanden :wehuu:
Kys dem begge fra mig! :hjerte:

/Mette

Hvor er det da skønt at de to bare hygger sådan… også selvom Ib taber hovedet lidt :tihi:

Typisk siam-ori :smiley: De har indbygget sugerør eller rækker vejret gennem ørerne - tror jeg :wink:
Herlige billeder

[QUOTE=KartoffelChips;790081]Der ligger altså i linierne - at drengene hengiver sig ret vildt til en ikke-siam ældre hun…
De er supersøde sammen… :)[/QUOTE]

Hm. Jeg håber så at sidstemanden falder for unge blåøjede damer. Ældre er hun da i hvertfald… :cool:
(Mette, jeg vil godt klage over at min kat står som available på din hjemmeside… :venter: ;))

[QUOTE=Ann R;790313]
(Mette, jeg vil godt klage over at min kat står som available på din hjemmeside… :venter: ;))[/QUOTE]

Så så, Mette er syg - hjernen fungerer ikke så hurtigt :klapper:

[QUOTE=Ann R;790313]
…sidstemanden falder for unge blåøjede damer. …
…min kat…[/QUOTE]

Hvor er du sød! Godt ‘scoret’ - Glæder mig til at se billeder mv! :slight_smile:

I know. Det skal ikke tages for mere end dril :stuck_out_tongue:

Selvfølgelig. Forudsat at Creamy ikke æder dem begge i løbet af de første dage :uha:

[QUOTE=Ann R;790326]I know. Det skal ikke tages for mere end dril :stuck_out_tongue:

Selvfølgelig. Forudsat at Creamy ikke æder dem begge i løbet af de første dage :uha:[/QUOTE]

I know, men det var så åbenlys en kommentar at komme med en god kommentar til selv :engel2:

Hov - dem begge??? :uha:

Forbløffede og forbløffende :lol: Sådan her så han faktisk ud LIGE da han hev hovedet ud under Delle…

[QUOTE=Ann R;790313]Typisk siam-ori :smiley: De har indbygget sugerør eller rækker vejret gennem ørerne - tror jeg :wink:
Herlige billeder

Hm. Jeg håber så at sidstemanden falder for unge blåøjede damer. Ældre er hun da i hvertfald… :cool:
(Mette, jeg vil godt klage over at min kat står som available på din hjemmeside… :venter: ;))[/QUOTE]

HVAD? Skal du ha’ lille Whiskey? Hvor skønt!!! Så kan vi følge hele kuldet herinde!!

Iiih hvornår? Kommer du herover eller kommer Mette over med ham? Hvis du kommer herover så SKAL du altså komme her forbi! Om jeg så skal køre til Linå efter dig!

HeHe… Han ER da en Pibrat!

Ja han mangler bare en klap for øjet! ARR! Shiver me timbers!

[QUOTE=Eife;790327]
Hov - dem begge??? :uha:[/QUOTE]

Lady Green Eyes plejer at lade sit dårlige humør gå ud over Tullen, uanset at hun ikke har noget med det at gøre, der nu har sat Creamy i dårligt humør. Og at en ny kat vil sætte hende i dårligt ekstremt humør i nogen tid, er jeg ret sikker på. Desværre. Så ja…
Tullen er stærk og hun plejer at håndtere den sure dame fint. Jeg har lidt ondt af lillemanden, men Mette mener han har ben nok i næsen.

Vi håber den lille mand kan blive en ny putteven til Tullen. Hun savner så skrækkeligt, og Creamy gider ikke ligge i arm efter den første dag. De hilser skam pænt, omgås fint, leger lidt… Men lillepigen kan få lov at ligge alene (hun ligger så hos mig, men jeg er jo ingen kat…) Creamy er bare atypisk for racen, det kan hun jo ikke gøre for… det betød mindre før, for Tullen havde Greven. Men det har hun jo desværre ikke mere :ked:

[QUOTE=Eife;790327]

Hov - dem begge??? :uha:[/QUOTE]

Jeg tror Ann mener at både Tullen OG Whiskey bli’r ædt… Eller…? :smiley: