Hovedløst

[QUOTE=Ann R;790341]Lady Green Eyes plejer at lade sit dårlige humør gå ud over Tullen, uanset at hun ikke har noget med det at gøre, der nu har sat Creamy i dårligt humør. Og at en ny kat vil sætte hende i dårligt ekstremt humør er jeg ret sikker på. Desværre.
Så ja…
Vi håber den lille mand kan blive en ny putteven til Tullen. Hun savner så skrækkeligt, og Creamy gider ikke ligge i arm efter den første dag. De hilser skam pænt, omgås fint, leger lidt… Men lillepigen kan få lov at ligge alene (hun ligger så hos mig, men jeg er jo ingen kat…) Creamy er bare atypisk for racen, det kan hun jo ikke gøre for… det betød mindre før, for Tullen havde Greven. Men det har hun jo desværre ikke mere :ked:[/QUOTE]

Ah, jeg troede det måske betød at du skulle have to…
Men jeg håber at Tullen får en ny putteven i Whiskey og det går uden Creamy bliver alt for gnaven og muggen :kryds:

[QUOTE=Ann R;790341]Lady Green Eyes plejer at lade sit dårlige humør gå ud over Tullen, uanset at hun ikke har noget med det at gøre, der nu har sat Creamy i dårligt humør. Og at en ny kat vil sætte hende i dårligt ekstremt humør er jeg ret sikker på. Desværre.
Så ja…
Vi håber den lille mand kan blive en ny putteven til Tullen. Hun savner så skrækkeligt, og Creamy gider ikke ligge i arm efter den første dag. De hilser skam pænt, omgås fint, leger lidt… Men lillepigen kan få lov at ligge alene (hun ligger så hos mig, men jeg er jo ingen kat…) Creamy er bare atypisk for racen, det kan hun jo ikke gøre for… det betød mindre før, for Tullen havde Greven. Men det har hun jo desværre ikke mere :ked:[/QUOTE]

Med lidt held bli’r det et nyt Jack/Basil par. Jack havde jo også skrækkeligt savnet nogen at putte med i det årstid der gik fra vi fik ham og Phumba og til Basil kom til. Phumba var såmænd ikke sur på ham, de ku’ sagtens lege sammen, men PUTTE? Det gider Madame altså ikke. Og gør stadig ikke, selvom både Stevie og Ib har snig-puttet med hende L
Og allerede 2. nat vi havde Basil var han blevet limet til Jack, og der blev han :slight_smile: Han havde det også skrækkeligt da Jack døde (som du selvfølgelig godt ved) og han var for sløj og for gammel til at få noget nyt venskab med Ozzy. Men Tullen er jo stadig ung + hun fejler ikken oget, så der er en god chance for at hun får en god puttekammerat i Whiskey. Og hvis han er det mindste som Ib, så er HAN i al fald klar på at putte med hvad som helst og hvem som helst :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790337]
Iiih hvornår? Kommer du herover eller kommer Mette over med ham? Hvis du kommer herover så SKAL du altså komme her forbi! Om jeg så skal køre til Linå efter dig![/QUOTE]
Vi prøver at arrangere at han kan rejse med Jimmy til Sjælland om knap 14 dage. Vi ville ha’ hentet ham, men allerhelst vil jeg spare mine for at skulle være alene i 10 timer eller deromkring som tingene er, savne os - og så kommer vi hjem med sådan en tingest, når vi endelig kommer :wink: På denne måde kan jeg gi’ Creamy Zylkene et par timer før (dobbelt dosis…). Jeg håber det måske hjælper. Vi får se.

Øøøøv. Men forståelig forklaring :slight_smile:

Jeg bortfører dig en dag og propper dig på mit tog, gør jeg!

:høhø::høhø::høhø:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790330]Forbløffede og forbløffende :lol: Sådan her så han faktisk ud LIGE da han hev hovedet ud under Delle…
[/QUOTE]

Sådan ser jeg sgu også ud om morgenen :slight_smile: når jeg lige er vågnet

Men hvor er han lækker uanset morgenhår:hjerte:

Hilsen
Birthe

Ha ha ha ha … Skønne billeder.
På det nederste billede ligner Ib altså en teenager, man har vækket for tidligt (dvs. før kl. 12)

Total uforstående attitude, og man kan næsten høre ham sige: "Hvaaaaaaaaaaad" ??? :lol::lol:

Ann, hvor er det dog dejligt at du skal have dejlige, lille Whiskey - stort tillykke med ham :slight_smile: :hjerte:

Killingerne fra det kuld kan charmere enhver sur hunmis er jeg sikker på :slight_smile: Bailey lod sig i hvert fald IKKE gå på af at blive ‘dasket’ gang på gang af Artemis - men blev VED med at gnide sig op og ned af hende, når det passede HAM :høhø: - og det mest utrolige er, at hun faktisk efterhånden tit lader ham GØRE det - uden ballade… :uha:

Herligt billede :slight_smile:

når man har set hvordan agnes har heflet rundt med de kræ forstår man bedre at de finder sig i hvad som helst - hun kommer gerne og forærerer en en killing. smadder sødt af hende- men den kan snildt vende på hovedet, være løftet i benene eller skindet. og de hænger bare der og finder sig i det.
og helt slemt kan det jo ikke være, for de flygter ikke fra hende g
det er nogle robuste møjsere som er vant til lidt af hvert- og oveni vanvittig kælne og puttesyge- men med en mor der stadig lader dem babse og en onkel flap, onkel blå, onkel hansi og fætter kronk- så skal man blive lidt puttevorn !

Hahaha - Kira, som du kan sige det!! :lol:
Men nej… Agnes er ikke specielt… ehm… forsigtig :S
Men som du skriver - det kan ikke være helt slemt, for de opsøger hende også selv :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;790313]
(Mette, jeg vil godt klage over at min kat står som available på din hjemmeside… :venter: ;))[/QUOTE]

FNYS! :venter:

Ann, det ér rettet nu og Eva - Jeg er ikke syg mere nu, NÅ! :argh:
:stuck_out_tongue:

[QUOTE=Diana F;790506]Ann, hvor er det dog dejligt at du skal have dejlige, lille Whiskey - stort tillykke med ham :slight_smile: :hjerte:

Killingerne fra det kuld kan charmere enhver sur hunmis er jeg sikker på :slight_smile: Bailey lod sig i hvert fald IKKE gå på af at blive ‘dasket’ gang på gang af Artemis - men blev VED med at gnide sig op og ned af hende, når det passede HAM :høhø: - og det mest utrolige er, at hun faktisk efterhånden tit lader ham GØRE det - uden ballade… :uha:[/QUOTE]

Hihi, ja de er nogle værre Charmører de drenge og tager sig ikke sådan af at få lidt “Tough Love” af ældre damer :tihi: :inlove:

Ann, jeg er sikker på at Whiskey nok skal klare sig - og er ikke i tvivl om at hvis Tullen vil lade ham putte, så kommer de til at putte :hjerte:

/Mette

Godt at se at du fungerer igen :engel2:

[QUOTE=Mette Mejdahl;790889]
Ann, jeg er sikker på at Whiskey nok skal klare sig - og er ikke i tvivl om at hvis Tullen vil lade ham putte, så kommer de til at putte :hjerte:

/Mette[/QUOTE]

Hvis Whiskey er som Ib så vil jeg ikke mene at Tullen har noget valg! Der skal puttes ja der skal! Basta!

Trekkie - Haha! Herligt :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790905]Hvis Whiskey er som Ib så vil jeg ikke mene at Tullen har noget valg! Der skal puttes ja der skal! Basta!

[/QUOTE]

SÅ fornem putning med ‘sure damer’ kan vi altså desværre ikke byde på her i huset - men én enkelt gang er dette sket…(og at numser rører er en STOR ting!):

Super billede af den der såkaldte “hovedløse” kat :tihi:

[QUOTE=Mette Mejdahl;790889]
Ann, det ér rettet nu og Eva - Jeg er ikke syg mere nu, NÅ! :argh:

Hihi, ja de er nogle værre Charmører de drenge og tager sig ikke sådan af at få lidt “Tough Love” af ældre damer :tihi: :inlove:

/Mette[/QUOTE]

:smiley:
Jeg kan selvfølgelig ikke love at hun ryger ham om halsen på dag 1. Men jeg ved at hun savner noget så grusomt at ligge i arm med nogen med fire ben og pels. Og hvis han også gider lege, så tror jeg hun bliver lykkelig. Måske først efter nogle dage, men hun bliver glad. Det tror jeg på. Med tiden kan det endda være Creamy bliver glad, for jeg tror noget af problemet er at Tullen har 14 gear mod Creamys 8 :wink: Creamy kan slet ikke holde trit, hverken i leg eller i klistre-gen, og jeg tror måske noget af hendes irritation kommer derfra. Hun kommer til at føle sig lidt jaget, og det er jo aldrig rart. En rask ung mand er nok slet ikke så dårligt til Den Hvide Tornado :wink:
Vi glæder os - selv om vi har sommerfugle i maven og savner Greven.

Godt du har det bedre. :kram: Husk nu at sende mig det kontonummer, ik’? :wink:

[QUOTE=Diana F;790914]SÅ fornem putning med ‘sure damer’ kan vi altså desværre ikke byde på her i huset - men én enkelt gang er dette sket…(og at numser rører er en STOR ting!):

[/QUOTE]

Inden vi fik Ib tog vi også gladeligt billeder af de få gange hvor nogen overhovedet lå så de rørte Dronningens Højærværdige Pels med så meget som spidsen af en hale. Men Ib ta’r sig ikke af sådanne ting. Hvis han vil putte, så putter han med den der er nærmest. Og så må den anden bare følge med :tihi:

Ih, jeg kan ikke finde mit kabel til mobilen. Tog ellers et tidligere af McCoy og gimpen May, der puttede :smiley: McCoy tager sig nemlig heller ikke af lidt grimme lyde eller sure miner. Han er ikke helt så respektfuld og forsigtig som Athea var i den alder… :tihi:

Har du ikke Blåtand på mobilen? og måske på computeren? Det er den eneste måde jeg kan få billeder ud af min mobil (men den er osse fra Ruder Konges tid)
Til gengæld virker det :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;790943]Har du ikke Blåtand på mobilen? og måske på computeren? Det er den eneste måde jeg kan få billeder ud af min mobil (men den er osse fra Ruder Konges tid)
Til gengæld virker det ;)[/QUOTE]

Det ved jeg ikke lige… Måske… :slight_smile: Plejer bare at bruge et kabel eller en memorycard aflæser (har sådan en dims til at omforme et mini SD til et alm SD - men den ligger selvfølgelig på uni i mit penalhus)