Hovedløst

Herlige billeder af den hovedløse kat

:lol:

…altså, Bailey har så sandelig også prøvet at snige sig til at ligge helt tæt mange gange - men det resulterer altid i brokkelyde og potedask fra Artemis - og så rejser hun sig og går sin vej :tihi:
Så at hun én enkelt gang blev liggende (nogle minutter) med numsekontakt, er næsten et mirakel.
Den opmærksomme seer vil dog bemærke hendes små, utilfredse øjensprækker på billedet…‘Tsk, hvorfor ligger han nu og rører ved mig! Nu lå jeg lige SÅ godt!’
Men ingen tvivl om, at af de katte, Artemis har boet sammen med i sit liv, så er Bailey dén, der har kunnet tillade sig mest uden at få skrammer :høhø:
For han respekterer ikke et nej…‘try and try and try again’…:slight_smile:

Rags er misundelig. Han drømmer også om en dag at putte med en stor sort ting…

Nå, men hun slikkede ham på panden i går, så måske en dag… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;791006]Rags er misundelig. Han drømmer også om en dag at putte med en stor sort ting…

Nå, men hun slikkede ham på panden i går, så måske en dag… :)[/QUOTE]

Årh, han kaster længelsfulde blikke…:slight_smile: Hvorfor kan de gamle koner ikke bare ‘overgive’ sig og forstå, at det deeeeejligt at ligge tæt! :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;791006]Rags er misundelig. Han drømmer også om en dag at putte med en stor sort ting…

Nå, men hun slikkede ham på panden i går, så måske en dag… :)[/QUOTE]

Nåå, man kan ligefrem se at han tænker “Hvor gad jeg godt ligge der - men jeg risikerer at få en på lampen, hvis jeg prøver” :tihi:

Håber snart Snehvide overgiver sig til hans charme og lækre hår :ok:

Ja, hvorfor kunne hun ikke bare… :smiley:

[QUOTE=Eva;791032]Nåå, man kan ligefrem se at han tænker “Hvor gad jeg godt ligge der - men jeg risikerer at få en på lampen, hvis jeg prøver” :tihi:
Håber snart Snehvide overgiver sig til hans charme og lækre hår :ok:[/QUOTE]

Billedet er jo snart et par måneder gammelt, men han er stadig endnu ikke kommet tættere på. Snehvide kan godt lide ham, men hun er altså ikke til intimitet… :smiley:

[QUOTE=Eva;791032]Nåå, man kan ligefrem se at han tænker “Hvor gad jeg godt ligge der - men jeg risikerer at få en på lampen, hvis jeg prøver” :tihi:

Håber snart Snehvide overgiver sig til hans charme og lækre hår :ok:[/QUOTE]

Sådan er lige Aslans ord, når han prøver at putte sig ind til Celine…I dag lå de dog kun med 5cm mellemrum. Det ER jo søndag.:slight_smile:

Sikke søde billeder Trekkie. Ib lå sikkert meget lunt og godt (og havde ikke brug for ilt som man troede). HEHE::tihi:

Ja han lå SÅ dejligt. Og i dag, til racefremvisningen labbede hun ham en på lampen hver gang hun kunne komme til det :S så stakkels Ibbermand var ret forvirret (men det var Adelie nok osse… hun er jo trods alt ikke vant til at blive slæbt med på udstillinger mere - jeg håber hun kan vænnes til det igen O.o)

Nå… de skal nu nok blive gode venner igen :slight_smile: Og når der var mad i farvandet kunne de sagtens stå med hovederne i samme skål, så det var vist mest af princip hun var så sur L

Man ér vel en dame!? Og så er det meningen at man skal være utilregnelig/mystisk/humørsyg og så videre. -LOL

Sikke nogen billeder…! Jeg bliver altid slået omkuld over hvad du kan få taget billeder af, hvis jeg bare selv var halvt så observant (og hurtig på aftrækkeren!).

[QUOTE=Barky;791425]Man ér vel en dame!? Og så er det meningen at man skal være utilregnelig/mystisk/humørsyg og så videre. -LOL

Sikke nogen billeder…! Jeg bliver altid slået omkuld over hvad du kan få taget billeder af, hvis jeg bare selv var halvt så observant (og hurtig på aftrækkeren!).[/QUOTE]
Jamen, præcis! Mine har en 6. sans der hedder “nu henter hun kameraet” - og så holder de omgående op med, hvad det nu er jeg vil fotografere. Nogen gange er de specielt skumle og holder stillingen lige til det øjeblik, hvor apparatet har stillet skarpt - og SÅ ødelægger de kodak-øjeblikket :slem: :slem: :regler:

Heh jeg ved faktisk ikke engang hvorfor jeg havde taget kameraet med da jeg gik op for at kigge til dem - men jeg er glad for jeg gjorde. Og som før nævnt lå de som på det første billede, men billede# 2 var det der blev taget først. Ib var bare så utrolig venlig at proppe hovedet tilbage i sin hovedløse stilling igen så jeg osse kunne få et billede af hvor vanvittigt DÉT så ud :slight_smile:

Men ellers har jeg næsten altid mit kamera her inden for rækkevidde så jeg er klar til at gribe det hvis de laver noget sjovt (som i går aftes da Adelie kvaste sig ned i den der pap-fidus) - og mit nye kamera er heldigvis hurtigt til både at stille skarpt OG at ta’ billedet. Men der er selvfølgelig masser af herlige situationer man går glip af alligevel…