Hovsa - endnu en russer :-)))

Ja så gjorde vi det igen min veninde Margith og jeg :tihi: Et godt samarbejde med Stormy lagde grunden for endnu et russisk eventyr.
Må jeg præsentere:

Des Cavalier Solar Energy - vores lille nye dreng som pt. kun er 4 mdr. og derfor stadig en baby i mine øjne :hjerte:.

Han har et super skønt temperament elsker at putte helt tæt mens hans spinner højere end en traktor :inlove: Hans krop er dejlig elegant og pelskvaliteten er helt i top.
Vi har længe haft et godt øje til hans far, så da vi pludseligt så chancen for at få en killing efter ham, måtte vi slå til hurtigt, da Energy kunne leveres i Frankfurt. Alt gik bare efter planen og alle dokumenter, certfikater, transfer mm. er helt i top så den danske stamtavle er allerede bestilt. det er bare skønt at opleve, hvordan tingene også bare kan være helt i orden

I går fik han sin første tur i haven, og han elskede det:hjerte:

Han er ikke fejlfri, men vi ser i ham mange af de ting, som vi synes vi mangler i vores egne katte og er meget spændt på, hvad kan kan bidrage med. De første måneder bor han her hos os, og vi vil i løbet af sommeren nok udstille ham lidt. Til at starte med kommer han med på Vikings Cats show i Rødovre om lørdagen som SH Kitten.

Wow!

Tillykke med ham :flag::flag:

Det bliver spændende at se ham live om et par uger :slight_smile:

Sindsyg lækker krop han har :slight_smile: Tillykke med ham!

Tillykke med ham.
Skal han bo hos jer? :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1062791]Tillykke med ham.
Skal han bo hos jer? :)[/QUOTE]

Så længe han ikke strinter - ja. Men han ender jo nok hos Margith på et eller andet tidspunkt.
Jeg syntes bare det var alt for hårdt at sende ham ned til hundene når han var så lille.- og da jeg jo ikke fik glæden af at bo med smukke Stormy, så måtte det være min tur til at få lidt nusse rettigheder :tihi:

Sikke dog en dejlig farve!! Han er meget smuk! Håber jeg får ham at se i Rødovre.

Tillykke med ham :flag: - han er en smuk, lille kattemand. :hjerte:

til lykke med ham, dejlig misling :hjerte:

Stort tillykke til jer begge med fine misling :slight_smile:

Tillykke med ham:flag:
Han er godt nok smuk:smelter:

Var det ham jeg så i lørdags ??? han var vildt flot :hjerte:

Hold da op! :besvimer: :wows: :savle: :smelter: :surrender1: Det kan godt være at han ikke er fejlfri, det skal jeg absolut ikke gøre mig klog på! Men… ja indrømmet det er vist ingen længere en hemmelighed at abyssiniere står på min ønskeliste, men ham her, er da den smukkeste aby jeg har set! :lovelove: :hjertehop:

Er jeg helt galt på den, hvis jeg mener at han er sorrel?

Jeg behøver næppe sige, at jeg glæder mig til at se mindst en million billeder af han fremover! :ups: & jeg har lyst til at sige, at hvis han nogensinde skal flytte fra jer, må i godt have mig i tankerne. Til trods for at jeg kun får mulighed for flere katte, hvis jeg kommer til penge & flytter. Men altså, han er virkelig smuk! :love2:

Hvor ser han dejlig ud :hjerte:

[QUOTE=Enki;1062834]Hold da op! :besvimer: :wows: :savle: :smelter: :surrender1: Det kan godt være at han ikke er fejlfri, det skal jeg absolut ikke gøre mig klog på! Men… ja indrømmet det er vist ingen længere en hemmelighed at abyssiniere står på min ønskeliste, men ham her, er da den smukkeste aby jeg har set! :lovelove: :hjertehop:

Er jeg helt galt på den, hvis jeg mener at han er sorrel?

Jeg behøver næppe sige, at jeg glæder mig til at se mindst en million billeder af han fremover! :ups: & jeg har lyst til at sige, at hvis han nogensinde skal flytte fra jer, må i godt have mig i tankerne. Til trods for at jeg kun får mulighed for flere katte, hvis jeg kommer til penge & flytter. Men altså, han er virkelig smuk! :love2:[/QUOTE]

1000 tak :slight_smile: og ja han er sorrel.
Vi skal nok poste billeder af den smukke dreng - vi synes nemlig også han er superdejlig :hjerte:

Det er ikke utænkelig at han vil lede efter et nyt hjem om 2 års tid. Han skal ikke gå fertil for længe og med det sind han har vil han hade at være isoleret fra sine mennesker. Han er bare sådan en puttegøj, og der er noget helt specielt over de sorrel drenge :hjerte::inlove::hjerte:

Meeen det kunne jo være jeg skulle invitere på lidt killingenus i de nærmeste fremtid :tihi: det kan jo aldrig skad at friste lidt :ups:

Mulige datoer kan være:
Nu på torsdag d. 9. maj
Fredag d. 10. maj for dem som har fri.
Søndag d. 12. maj
2. pinsedafg d. 20. maj
Søndag d. 26. maj
Søndag d. 1. juni…

hmm. laver lige en tråd :ups:

[QUOTE=Wijelo;1062842]1000 tak :slight_smile: og ja han er sorrel.
Vi skal nok poste billeder af den smukke dreng - vi synes nemlig også han er superdejlig :hjerte:

Det er ikke utænkelig at han vil lede efter et nyt hjem om 2 års tid. Han skal ikke gå fertil for længe og med det sind han har vil han hade at være isoleret fra sine mennesker. Han er bare sådan en puttegøj, og der er noget helt specielt over de sorrel drenge :hjerte::inlove::hjerte:

Meeen det kunne jo være jeg skulle invitere på lidt killingenus i de nærmeste fremtid :tihi: det kan jo aldrig skad at friste lidt :ups:

Mulige datoer kan være:
Nu på torsdag d. 9. maj
Fredag d. 10. maj for dem som har fri.
Søndag d. 12. maj
2. pinsedafg d. 20. maj
Søndag d. 26. maj
Søndag d. 1. juni…

hmm. laver lige en tråd :ups:[/QUOTE]

:lys-ide: Så hvis jeg er rigtig heldig, så har jeg to år til at forsøge at gøre super godt indtryk på jer & på at lære ham at kende. & så må jeg i gang med at spille mere lotto end jeg gør nu! :smiley: Smutter straks ind i din killingenus-tråd :slight_smile:

Jeg er sikker på at vi godt kan tåle flere billeder af ham, allerede nu :ups: :engel2:

Tillykke med skønheden

Wow hvor er han flot!

Han bliver klart den “farligste” kat til killingenus… Jeg tror i skal gemme ham langt væk den dag :tihi: