Det har jeg gjort af mange omgange og med forskellige katte og der har aldrig været problem med det … men hvis du kigger her Kattebilleder I juni 2022 kan det se ud til, jeg bør være bekymret for kattenes sikkerhed
Jeg har selvfølgelig ikke bare dumpet kaninerne i haven og så måtte de klare sig selv … Leo var bange for kattene i starten, så der var jeg i haven og holdt øje … Spotty reagerede på Leos flygtende bevægelser, men efter en uges tid åndede alt fred og fordragelighed
Alma var fra start ligeglad med kattene … til gengæld kunne hun ikke fordrage mig … der var jeg dog bekymret på forhånd, grundet hendes størrelse, men kattene var blevet vant til Leo og de tænkte nok bare ‘‘Endnu et hoppedyr’’ og der har aldrig været optræk til noget ml. hende og kattene.
Så nej, de er ikke længere under opsyn i haven og om natten kommer de ind i et aflukket område med overdækning, så har jeg lidt styr på hvor de laver unoder og de er beskyttet for hvad der kan være af farer i natten … ugler f.eks.
Som sagt, er Alma flyttet sammen med Leo udendørs og det er gået fint … Leo bryder sig ikke om at være i kaninburet, men Alma bruger det … i hvert fald som wc … men jeg kan også se, der bliver spist af den madskål jeg har stillet der. Og de sidder som regel sammen og venter, når jeg er stået op og åbner ud i haven …
9 Synes om