Hr. og Fru Løvehjerte

:revolving_hearts:

26 Synes om

Væltet kanin :inlove:

5 Synes om

Er det sådan de ser ud når de slår mave efter at have ryddet dine bede for blomster mm.? :hoho:

5 Synes om

Med tanke om dit andet billed med kat og kanin, tror du så ikke du skal vise din stakkels kat denne film. Og måske give dine katte ideer til træning af kanin

7 Synes om

Hvor er de fine, de to frikaniner.

Jeg er imponeret over at du tør lade katte og kaniner gå frit sammen.
Er de altid under opsyn når de er sammen?

1 Synes om

Det har jeg gjort af mange omgange og med forskellige katte og der har aldrig været problem med det … men hvis du kigger her Kattebilleder I juni 2022 kan det se ud til, jeg bør være bekymret for kattenes sikkerhed :yikes:
Jeg har selvfølgelig ikke bare dumpet kaninerne i haven og så måtte de klare sig selv … Leo var bange for kattene i starten, så der var jeg i haven og holdt øje … Spotty reagerede på Leos flygtende bevægelser, men efter en uges tid åndede alt fred og fordragelighed :ok:
Alma var fra start ligeglad med kattene … til gengæld kunne hun ikke fordrage mig :rolleyes2: … der var jeg dog bekymret på forhånd, grundet hendes størrelse, men kattene var blevet vant til Leo og de tænkte nok bare ‘‘Endnu et hoppedyr’’ og der har aldrig været optræk til noget ml. hende og kattene.
Så nej, de er ikke længere under opsyn i haven og om natten kommer de ind i et aflukket område med overdækning, så har jeg lidt styr på hvor de laver unoder og de er beskyttet for hvad der kan være af farer i natten … ugler f.eks.
Som sagt, er Alma flyttet sammen med Leo udendørs og det er gået fint … Leo bryder sig ikke om at være i kaninburet, men Alma bruger det … i hvert fald som wc … men jeg kan også se, der bliver spist af den madskål jeg har stillet der. Og de sidder som regel sammen og venter, når jeg er stået op og åbner ud i haven … :rabbit2:

9 Synes om

Man får næsten lyst til at få kaniner :smelter:

2 Synes om

De sidder i bunker på internaterne, så det er bare med at rage til sig … :yum:


Det mener jeg selvfølgelig ikke, man bare skal gøre … kaniner kræver også tid og overskud og viden om deres væsen … men jeg er glad for de to nullermænd der hærger min have :smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Seeeee, @RuneS ! Vi mangler :heart_eyes:

3 Synes om

Leo er dybt forelsket i LouLou :blush:

Host

‘‘Hvad vil du?’’

Et lille kys?
‘‘Så pyt’’

18 Synes om

https://www.instagram.com/p/CfG5PAPIDGG/
#plantegnasker :rolleyes2:

4 Synes om

Hvad mon Leo og hidsigproppen synes om prydgræs? :gruble:
Aldi har sat prisen ned og jeg købte to af denne: Prydgræs (Uncinia Rubra 'Everflame') … helt uden tanker om kaniner i købsøjeblikket :ups:
Købte også en duftende rose, men den er lav i væksten, så den VED jeg ikke overlever i kanin-højde …

2 Synes om

Altså vores prydgræs bliver pænt holdt i 15-20 cm højde… Så jeg tvivler på kaniner kan lade det være :tihi:

1 Synes om

https://www.instagram.com/p/Cfv-jxBIEmQ/

6 Synes om

Hvordan går det med tunnellen?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Hvis der dukker to sorte kaniner op på din matrikel, er den blevet lige lang nok … :sunglasses:

10 Synes om

Kaninerne lider i varmen … Hidsigproppen er ikke lige så påvirket som Leo er, men han har det virkelig varmt.
Jeg har stillet spande med koldt vand stratetiske steder i haven, hvor der er skygge og hvor de plejer at søge hen … overvejede et kort øjeblik at lade være med at lukke dem ud i haven, for det er nemmere at afkøle et begrænset område, end hele den indhegnede have :hot_face:

6 Synes om

Som jeg skrev i denne tråd Kodakmoments er Alma stukket af fra haven :flushed:
Selv om jeg har været opmærksom på hendes tunnelarbejde og har forpurret hendes planer gang på gang, lykkedes det hende i går aftes at komme ud på den anden side af indhegningen.
Hun hader mig, så jeg kan ikke bare samle hende op, men jeg var SÅ tæt på at lykkes med det i går … men så smuttede hun ml. fingrene på mig og er ikke set siden.
Jeg har været rundt for at kigge i haver og snakke med naboer, så nu ved de nærmeste at hvis de ser en lille sort kanin hoppe rundt, hører hun til her hos mig … og Leo :rabbit2:
Da kaniner ikke kan lide varme, håbede jeg hun måske kom frem nu hvor det er blevet lidt køligere, men jeg har stadig ikke set noget til hende :neutral_face:
Jeg håber at få hende tilbage (trods hendes hidsige temperament), men er også klar over, det muligvis ikke kommer til at ske :pleading_face:
Knipsede tilfældigt dette fine billede af hende i går, sidste gang jeg så hende inde i haven:

8 Synes om

:kram:

Og masser af :kryds: for Alma er hurtigt hjemme igen

Med venlig hilsen

2 Synes om

Håber Hidsige Alma snart vender hjem igen :kryds:

1 Synes om