Hr. og Fru Løvehjerte

Jeg vil bruge denne tråd fremadrettet, når der er noget at berette om kaninerne … det kan være billeder af dem selv, deres unåder … eller opskrifter på retter med kanin :muhaha:

Hr. og Fru Løvehjerte:

15 Synes om

For nogle år siden, fik jeg en plante fra en anden have, jeg ikke rigtig var sikker på hvad var. Den blomstrede endelig sidste år med - Tataaa - gule blomster :venter:
De blomster behøver jeg ikke glo på i år, det har Hr. og Fru Løvehjerte sørget for … søde små nullermænd jeg har

11 Synes om

stubmark… :muhaha:

6 Synes om

3 Synes om

Leo er en linselus …

16 Synes om

Jeg har fået lov (!!) til at nusse begge kaniner i panden i dag … :dans:
Og jeg har set dem begge gnaske i en stokrose …
Her er det så godt nok en ædel haverose, der bliver guffet med velbehag … :rolleyes2:

15 Synes om

Mon dette er en der skal under juletræet i år :grin:


Der er nogle ret gode opskrifter i bogen.

3 Synes om

Jeg kommer til at frekventere tråden her og læse om deres unoder, hver gang jeg fristes af at have kanin i haven :tihi: det virker - nu har jeg ikke lyst til kanin i lidt tid igen, jeg er nemlig meget hysterisk med mine roser - dem deler jeg altså ikke med kanin … :ups:

7 Synes om

Visse-vasse … glæden ved at se tilfredse kaniner hoppe rundt og tage hovedspring af bare glæde, det overskygger (næsten) alle deres unoder :rabbit2:
Men nu står Ingrid Bergman heller ikke i den indhegnede del af haven … :blegne:

7 Synes om

Du er godt klar over, de æder juletræer … ik’? :hoho:

6 Synes om

:revolving_hearts:

26 Synes om

Væltet kanin :inlove:

5 Synes om

Er det sådan de ser ud når de slår mave efter at have ryddet dine bede for blomster mm.? :hoho:

5 Synes om

Med tanke om dit andet billed med kat og kanin, tror du så ikke du skal vise din stakkels kat denne film. Og måske give dine katte ideer til træning af kanin

7 Synes om

Hvor er de fine, de to frikaniner.

Jeg er imponeret over at du tør lade katte og kaniner gå frit sammen.
Er de altid under opsyn når de er sammen?

1 Synes om

Det har jeg gjort af mange omgange og med forskellige katte og der har aldrig været problem med det … men hvis du kigger her Kattebilleder I juni 2022 kan det se ud til, jeg bør være bekymret for kattenes sikkerhed :yikes:
Jeg har selvfølgelig ikke bare dumpet kaninerne i haven og så måtte de klare sig selv … Leo var bange for kattene i starten, så der var jeg i haven og holdt øje … Spotty reagerede på Leos flygtende bevægelser, men efter en uges tid åndede alt fred og fordragelighed :ok:
Alma var fra start ligeglad med kattene … til gengæld kunne hun ikke fordrage mig :rolleyes2: … der var jeg dog bekymret på forhånd, grundet hendes størrelse, men kattene var blevet vant til Leo og de tænkte nok bare ‘‘Endnu et hoppedyr’’ og der har aldrig været optræk til noget ml. hende og kattene.
Så nej, de er ikke længere under opsyn i haven og om natten kommer de ind i et aflukket område med overdækning, så har jeg lidt styr på hvor de laver unoder og de er beskyttet for hvad der kan være af farer i natten … ugler f.eks.
Som sagt, er Alma flyttet sammen med Leo udendørs og det er gået fint … Leo bryder sig ikke om at være i kaninburet, men Alma bruger det … i hvert fald som wc … men jeg kan også se, der bliver spist af den madskål jeg har stillet der. Og de sidder som regel sammen og venter, når jeg er stået op og åbner ud i haven … :rabbit2:

9 Synes om

Man får næsten lyst til at få kaniner :smelter:

2 Synes om

De sidder i bunker på internaterne, så det er bare med at rage til sig … :yum:


Det mener jeg selvfølgelig ikke, man bare skal gøre … kaniner kræver også tid og overskud og viden om deres væsen … men jeg er glad for de to nullermænd der hærger min have :smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Seeeee, @RuneS ! Vi mangler :heart_eyes:

3 Synes om

Leo er dybt forelsket i LouLou :blush:

Host

‘‘Hvad vil du?’’

Et lille kys?
‘‘Så pyt’’

18 Synes om