Hubertusjagten '11 - ved magasindammen

[QUOTE=Eife;724839]Det er en af de få ting hvor jeg ærger mig over at være jyde :tihi:
Min gamle parthest deltog i Hubertusjagten nogle gange, så sad klistret til tvet (det var dengang de stadig gad sende det) for at følge ham :høhø:[/QUOTE]

Og jeg kan så ikke lige dy mig for at vise nogle billeder af ham…
Her er der lidt jagtbilleder i profilen.
Og her er han med hans nye ejer, der gør meget i military

[QUOTE=Eife;724878]Og jeg kan så ikke lige dy mig for at vise nogle billeder af ham…
Her er der lidt jagtbilleder i profilen.
Og her er han med hans nye ejer, der gør meget i military[/QUOTE]

Hvor er det dejligt at se en hest blive redet i dressur uden at hovedet er under lod! :thumbup:

Tak :slight_smile: Nu er jeg godt nok rytter på et par af billederne, men jeg var også positivt overrasket selv, da jeg så dressur billederne på den nye ejers profil. For ja, alt for mange render derinde og kysser bringen!

Og her kan man så i øvrigt også snakke om en hest, der reelt elsker at springe, tror aldrig jeg har set ham med andet end ørerne fremme under spring! :slight_smile:

Han er da pragtfuld - også udfra beskrivelsen - og noget af en håndfuld :wink:
Enig i, at alt for meget med remme og stropper og stramme tøjler, det kan umuligt være rart for hesten. Det skulle jo gerne være et sam-arbejde, hvor man bruger og støtter hestens instinkter.

Hubertus jagt v. magasindammen…I love it!:slight_smile:
Hvis jeg havde genkendt nogle af jer, havde jeg sagt HEJ!:slight_smile:

Jeg er gerne med på en udflugt til næste år :smiley:

Her er der forresten en video fra magasindammen: Hubertusjagt 2011 SPR(2/2) - YouTube
Kvaliteten er ikke så god men der er da action!