Hue og Sløjfe savner selskab og kærlighed

Hankat, og hunkat Inde\ude huskatte, 6 år
Grundet skilsmisse søger jeg nu nyt hjem til mine 2 elskede katte, Hue og Sløjfe. Det er desværre ikke lykkedes mig at få dem i pleje og jeg kan ikke længere leve med at de bor som de gør nu. Jeg bor i en første sals lejlighed hvor jeg ikke kan have dem og de er IKKE længere velkomne i deres hjem!! Jeg har prøvet at have dem her hos mig, men desværre uden held, 1 MEGET ulykkelige miss og en misling der viste tegn på stress :uha:
Jeg vil så nødigt sige farvel til mine babier og miste dem, men jeg har ikke længere noget valg. De skal elskes, forkæles og have selskab!! Ville ønske at jeg kunne nøjes med at sige på gensyn til dem!
Hue:tænkekitty:, hankat fra 09, fundet som meget lille på et tag af et butikscenter. ( ca 4-5 uger gammel) De første 48 timer lå han i en hue, der af navnet Han har de smukkeste aftegninger, små hvide ‘ankel sokker’ på forben og ‘knæ strømper’ på bagben. Han er kasteret.:mis: Sløjfe, hunkat fra 09, købt så de kunne vokse op sammen. Hun er grå, pels lidt ‘vamset’ og med et glimt af hvid hist og pist. Hun er steriliseret.
De er inde/ude katte, vant til kattelem. De er ikke vant til små børn men vant til teenagere, mennesker og musik( til tider rimelig højt :rock:)
De SKAL være et sted med have som de kan komme ud og lege i, og de skal IKKE skilles ad!. Vil du elske mine små firbenede venner?:hjerte:

Meget smukke katte :slight_smile:
Har du overvejet at tage kontakt til en adfærdsdims, som måske kan give dig nogle redskaber og ideer til at hjælpe dem i overgangen?
De fleste katte klarer normelt fint at blive både flyttet, men også at blive indekatte efter en flytning, så lidt hjælp til justeringerr af hverdagen er måske det, som skal til for at du kan beholde dem…

Du kan evt prøve at kontakte Michelle Garnier eller Ayoe Hoff (google, så finder du deres hjemmesider :slight_smile: )

Hej, vi har prøvet rigtig mange ting og af flere gange og hun vil godt kunne “omvendes”, men han er udekat!