Hugo som hvalp 8 uger:-)

Se hvad Hugos tidligere ejere har sendt til mig:hjerte::hjerte:

Hugo lille fyr på 8 uger :love2::love2:

Ih hvorville jeg herne ha kendt den hund som hvalp også, men han er nu stadig sød som voksen:pote::pote::pote::pote:

Se de ører:høhø:

spiste en sko men faldt i søvn undervejs - han ligger på akkurat samme måde herhjemme lige nu - dog uden skoen:-)

:tihi: Der er altså ræv i den hund der.

Hvor dejligt, de sender billeder :slight_smile: De må også være glade for han har fået sådan et godt hjem.

Det sidste billede minder mig om min gamle hund. Når vi gik i seng holdte hun vagt på måtten ved hoveddøren. Men det var lidt ensomt, så hun samlede sko … Hun hentede 10-20 sko fra skohylden og placerede dem rundt om sig og altid en under hovedet. Hun tyggede aldrig i dem. Måske det var en fælde, hvis der kom tyve… Så de skvattede over skoene:høhø:

Ja en Belayev tæmræv- men sig det ikke til nogle, for folk får et føl, finder de ud af det:-) Og den anden halvdel r domesticeret ulv!

:slight_smile:

Er vild med ham :stuck_out_tongue:
Sjovt… jeg havde en drøm om jer i nat… Lol, er ikke helt sikker på hvorfor jeg skulle besøg dig og Hugo… Men det gjorde jeg. Havde et papir med du skulle have, fandt aldrig ud af mere lol, for blev brat vækket inden jeg fik givet dig papiret :smiley:

Du er velkommen:-)

Måske var det en 100 kr seddel! LOL

Helle, han er og bliver en rigtig flot hund :slight_smile:

Milly ligger også med hovedet på min kones sko, når hun savner hende. Men ingen af kattene ligger på mine sko. :stuck_out_tongue:

Jeg synes, det er så godt, at Hugo’s tidligere ejere sender dig billeder. Så har de været glade for ham - og det er vel også derfor, der er kommet sådan en god og rar hund ud af ham. :slight_smile: