Hulk, Zalsa og Filur som modeller

jeg bestemte i dag at tage nogle fine billeder af misserne, da vi holder kæmpe afslapnings dag, med massere af nus og søvn.

Zalsa er den der er mest model, men sådan er det jo så bare, de to andre er smadder svære at fange med linsen. De vil sove i fred :stuck_out_tongue:
Og er det ikke det så er de bare fornysgerrige og går helt op i linsen :stuck_out_tongue:

Håber i nyder billederne.

ihh sikke en fin ko-kat filuren er:wehuu:
Jeg kan godt se Zalza er natural born model - man er vel pige:wehuu:

Hvor er de dejlige alle sammen :wehuu:

[quote=~Prinsesse~;165523]ihh sikke en fin ko-kat filuren er:wehuu:
Jeg kan godt se Zalza er natural born model - man er vel pige:wehuu:[/quote]

Tak :slight_smile:

Ja hun er en betsemt dame, nok den mest krævende herhjemme. :tihi:

[QUOTE=Anika;165527]Tak :slight_smile:

Ja hun er en betsemt dame, nok den mest krævende herhjemme. :tihi:[/QUOTE]

Hun er godt nok fin - min kæreste er helt vild med hvide coons og ville slet ikke kunne stå for hende. Jeg synes en vildt farvet som Hulk, er smadder flot, så ham må du gerne smidde nogle flere ind af:wehuu:

Nårh hvor er de dejlige…men mit hjerte banker jo naturligvis mest for Filur :wehuu:
Han bliver smukkere dag for dag :inlove:

Ko-kat-LOL

Jeg er også selv helt vild med det hvide look. Men samtidig elsker jeg at sidde og studere Hulks mønster i pelsen.

Uhh så vil jeg lige gå på jagt efter gode billeder af ham. han er den mest tumpede kat… vælter alt.

Så kan du nyde løs… :tihi:

[quote=Nevadaisy;165531]Nårh hvor er de dejlige…men mit hjerte banker jo naturligvis mest for Filur :wehuu:
Han bliver smukkere dag for dag :inlove:[/quote]

Ja han gør så…

Men jeg tror, at han tror, han er en tøs… Han miaver ikke … Han sige PIIIIUUUUVVVV. Ikke som av det ør ondt det er bare sådan ahn siger . Og Hulk kigger altid på ham som om han er idiot når han siger sådan :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Anika;165536]Jeg er også selv helt vild med det hvide look. Men samtidig elsker jeg at sidde og studere Hulks mønster i pelsen.

Uhh så vil jeg lige gå på jagt efter gode billeder af ham. han er den mest tumpede kat… vælter alt.

Så kan du nyde løs… :tihi:[/QUOTE]

Jah, ihh hvor er han smuk - er han sort blotched tabby? Han minder meget om min Alma i farverne, og hende er jeg bare helt væk i:)

hvo er de bare fine Anika :slight_smile:

kan se at filuren har fået en ægte afrikansk hovedstøtte -LOL

Det er nogle super billeder!!!

Jeg kan faktisk ikke huske det, men det mener jeg han er…

Hvor er de fine :wehuu:

Vores nabo har også en ko-kat som bruger vores have som jagtmark :slight_smile:

Den ser rigtig fin ud fordi den har en lyserød næse som lyser op midt i det hele -høhø

[quote=Anika;165539]Ja han gør så…

Men jeg tror, at han tror, han er en tøs… Han miaver ikke … Han sige PIIIIUUUUVVVV. Ikke som av det ør ondt det er bare sådan ahn siger . Og Hulk kigger altid på ham som om han er idiot når han siger sådan :p[/quote]

Hans søskende “miaver” på samme måde. De første par uger sagde de aldrig en lyd - jo de kunne hvæse, men ikke miave - så måske er det fordi vildkattekillinger får besked på at “holde mund” af deres mor og de så aldrig rigtig har lært det? Deres mor sagde i øvrigt præcis den samme lyd da hun kaldte på killingerne (da hun ved et uheld slap ud af boksen og ikke kunne komme ind til dem igen). Eller måske er det genetisk…hvem ved :?
Men jeg synes nu det er sødt, det er da sjovt at have et levende pivedyr :stuck_out_tongue:
Hvis du kommer på disse kanter en dag skal du være mere end velkommen til at besøge hans søstre i hvert fald, på trods af farven er forskellig synes jeg de minder utroligt meget om hinanden :slight_smile:

En masse skønne billeder :wehuu::wehuu::wehuu:
Jo, de blev skam nydt meget :slight_smile:

Hanne - det vil jeg gøre… vil meget gerne møde hans søskende.

Til jer andre, tusinde tak for de søde ord…

Mange billeder, men har nydt hver OG ÈT :wehuu:
Filur er nok noget af det smukkeste jeg har set…som huskat. Ved jeg har skrevetdet før, men det holder stadig stik :rock:…han er GODT en speciel smuk mis :thumbup::ok:

[quote=kamikaze;165921]Mange billeder, men har nydt hver OG ÈT :wehuu:
Filur er nok noget af det smukkeste jeg har set…som huskat. Ved jeg har skrevetdet før, men det holder stadig stik :rock:…han er GODT en speciel smuk mis :thumbup::ok:[/quote]

Tak :slight_smile:

Det sjoveste ved ham er de to hvide pletter han har, en på hver balle. Det ser så sødt ud. det er måske ti små hvide hår i en aflang cirkel på hver balle.

Hvor er de søde allesammen :wehuu:Den der håndvask er næsten lige tilpas :tihi:

:sshh: Det er ved at være farligt når han går i den… Den knirker så mærkeligt :tihi: