Hun slikker

Ja Diva er en stor slikkepot, men det er mest om aftenen når vi ligger og skal til og sove, da ligger hun sig ved siden af min hovedpude og så får mit ansigt den største vasketur mens hun spinder lystigt…

Diva er selv en stor killing, så hun ser mig vel ikke som hendes barn?

Nogen idéer til hvorfor hun render og slikker sårn på mig?

Det er hyggeligt til en vis grænse, den der ru tunge der jo :tihi:

Jeg har osse en slikker … jeg er nødt til at gemme mine hænder nogen gange for Bambina, for hun går simpelthen til angreb og holder mine hænder fast og slikker og slikker og slikker … :S
Det virker noget tvangspræget hos hende og hun får et vildt blik i øjnene når jeg begynder at skubbe hende væk … hendes mor var osse glad for at slikke på bar hud og jeg ved at Bambinas søster osse går til den, hvorimod Bøllen nøjes med at slikke et par gange på min hånd og så har han fået sin trang stillet :ok:
Jeg ved ikke hvorfor de gør det, men hvis der er nogen der har en idé om det, så lytter jeg gerne … for Bambina er altså ‘‘for meget’’ nogen gange :S

det er lidt med forskel hvorfor de gør det…

hunkatte der er overfertile gør det nogle gange rigtig meget - sådan en har jeg haft…

andre gør det for hygges skyld… nogle mulgvis fordi de mener vi er laverestående væsner der ikke kan klare hygiejnen selv…

men sålænge det ikke går over gevind og du har hud tilbage - så er det jo meget hyggeligt :slight_smile:

Det er bare sjovt, for det er hver aften når vi skal til og sove jeg får den helt store tur i ansigtet, men når hun begynder og slikke mig I næsen, så siger jeg stop :klapper:

Jeg tænker lidt om hun ser mig som sit barn? Godt nok er hun selv en stor killing, men man ved jo aldrig :tihi:

Hun er ikke sterilliseret, og ved endnu ikke om hun skal det, det kommer an på om hun blir sårn en der render og bræger hele tiden og skaber sig helt åndsvagt G

Det samme gør Karate Kai.
Han er nu 3 år og har altid gjort det.

Det er alt alt for meget.
Jeg tager mine hænder væk.
Det kan gøre rigtig ondt.

Hans mor og mormor gør det ligeså voldsomt.
Jeg har tænkt på, at det må være arveligt. :?

Hans Otto slikker mine hænder hver aften inden vi sover. Han får ikke lov ret længe, for af alle vore katte er han godt nok den med den mest ru sandpapirstunge.
Knus Elin

Er det for soignerings skyld, eller er det for hyggens skyld mon?

En mor med killinger vasker jo sine unger for begge dele, så kan det være det de egentlig gør?

Hun slikker os mine hænder når jeg nusser hende, og så napper hun lidt i mine fingre, nogengange for hårdt, men jeg ser det som lidt sødt og det er pga kærlighed :hjerte:

Min den ene slikker mig når jeg frisere hende. Går jeg hårdt til værks, ja så skal hun også lige nappe lidt :høhø:

Jeg tror katte gør det af samme årsag til at de bringer ejeren mus - den stakkel - hun/han kan intet selv. Han/Hun kan ikke en gang jage eller springe op på toppen af skabet:-)

Jeg plejer at sige at de kysse mig… for de skal jo vise at de elsker deres mennesker… og vi mennesker er jo også en del af deres flok, så vi er nød til at leve op til deres standarter…

Jeg plejer at nyde at mine katte kysser mig… Men jeg ved ikke noget mere træls end at komme ud af bad bare for at både min hund og mine dejlige katte skal hjælpe mig med at blive vasket ordentlig ren… (og når man tørrer sig, bliver man selvfølgelig fuld af pels, for kattene skulle lige varme min håndklæde for mig)