Hund bortgives

jeg er ikke helt sikker på hvor denne her skal ligge, men nu putter jeg den ind her, det er et opslag fra facebook, heldigvis ikke en jeg kender, syntes det er tragisk og trist og håber på en happy ending

Hjælp: HUND BORTGIVES !! Ejeren er uhelbredelig syg af kræft og findes der ikke en ny ejer til hunden, bliver den aflivet på mandag. Det er en blanding af en schæfer og labrador, den er 3½ år, kastereret og en super god hund! Ejeren vil ikke ha’ noget for hunden, bare den får et godt hjem. Er du interesseret, så kontakt …Hanne Kurcaba (hunde ejers nabo) hurtigst mulig på 22 50 23 68

Håber de hurtigst muligt finder er godt og blivende hjem

Ja, det er trist!!! :frowning:
Især fordi et hvilket som helst internat vil have forståelse for at en ejer kan blive nødt til at aflevere sin hund, når omstændighederne er som beskrevet…

Foreslå ejer at tale med DDÅ (hvis altså hunden er i nærheden af Århus). Det lyder som en hund, det ville være rimeligt nemt at omplacere.

Du har jo selv arbejdet hos DDÅ, så prøv at fortælle om det store arbejde, der gøres for at finde det rigtige hjem, og at der efterfølgende bliver fulgt op med besøg hos den nye ejer.

[QUOTE=Susanne Harbo;541552]Foreslå ejer at tale med DDÅ (hvis altså hunden er i nærheden af Århus). Det lyder som en hund, det ville være rimeligt nemt at omplacere.

Du har jo selv arbejdet hos DDÅ, så prøv at fortælle om det store arbejde, der gøres for at finde det rigtige hjem, og at der efterfølgende bliver fulgt op med besøg hos den nye ejer.[/QUOTE]

jeg har allerede tidligere idag forslået at man henvendte sig på et internat, men som sagt kender jeg ikke de personer som har lavet “annoncen” ejeren kender jeg heller ikke.

“Ellers blir den aflivet”

Jesus… min sympati falder bort, når man skriver sådan… Har set den, og det er da synd for ejeren at han er syg, meeeen…